07.11.2009

BRUSCHETTA CU ROSII/TOMATOS BRUSCHETTA/BRUSCHETTA AI POMODORI




UN APERITIV FOARTE GUSTOS, IEFTIN SI RAPID.
RETETA O STIU DE PE VREMEA CAND AM LUCRAT LA UN RESTAURANT CU SPECIFIC ITALIAN.

INGREDIENTE:
3 ROSII
2-3 CATEI DE USTUROI
CATEVA FRUNZE DE BUSUIOC
SARE, PIPER, ULEI DE MASLINE
1 BAGHETA


PREPARARE:
ROSIILE SE TAIE CUBULETE.
BUSUIOCUL SE TOATA MARUNT. USTUROIUL SE PISEAZA.
SE AMESTECA TOATE, SE SAREAZA SI PIPEREAZA DUPA GUST SI SE PUNE PUTIN ULEI DE MASLINE.



BAGHETA SE TAIE FELIUTE SI SE RUMENESTE IN CUPTOR, DUPA CARE SE PUNE PE FIECARE FELIUTA CATE O LINGURITA DIN COMPOZITIA DE ROSII.

FOARTE BUNE, USTUROIATE....HMMMMMM!

POFTA BUNA!

8 comentarii:

Shari spunea...

Hi, ce turnulet frumos din paine!.... Stii ca mi-ai facut pofta cu reteta asta?

Imi place la nebunie avatarul tau, imi da o senzatie de traditional, Franta, Romania...nu stiu, eu asa simt...imi si starneste ceva amintiri..

Shari spunea...

Just me, daca vrei sa scapi de verificare cuvintelor, mergi in cont, la editari postari (sau setari) si debifeaza optiunea aceasta...asa, iti vor intra comentariile din prima, fara sa mai treaca de filtru.

Lia m-a invatat asta :))

Sarea in bucate spunea...

multumesc shari de aprecieri si de vizita! eu am lasat asa, sa fie filtru!
da e misto poza, de pe net am luat-o!

Laura spunea...

Hello, Thanks, pentru ca ai vizitat blogul meu. i-mi pare bine ca am mai facut o prietena ( pe bloggosfera),
Am vazut pe profile ca locuiesti in Onatario, si eu locuiesc in Brampton On.

Sarea in bucate spunea...

ma bucur de cunostinta! nu am stiut ca esti romanca..si locuim aproape, eu stau in hamilton! o zi buna sa ai!ma numesc bianca

Tasha spunea...

Citesc comentariile si ma cuprinde un fior,uite ce sentiment va trezeste voua celor plecati departe de casa intalnirea cu o romanca sau un roman,chiar si in aceasta agora,numita net...
Te urmaresc si-mi plac retetele tale!te pup si te imbratisez! >:D<

Micaela spunea...

buonissima, adoro la bruschetta!

Sarea in bucate spunea...

La ringrazio, è davvero deliziosa, facile da fare e conveniente!grazie per la visita! ti aspeto ancora! baci