27.11.2009

LEAPSA DE LA TASHA

INTREBAEA SUNA ASA:"Ce te-ai face daca ne-am trezi asa cu totii, cei care comentam pe blogul tau la tine acasa,atrasi fiind de tortul grozav pe care il mancam din priviri?"



RASPUNS: V-AS POFTI CU MARE PLACERe, AM STA DE VORBA LA O CAFEA SA NE CUNOASTEM MAI BINE, TORT NU AS MAI AVEA SA VA SERVESC....ASA CA AS COMANDA PIZZA:)HAHAHAHAHA!
SAU NE-AM APUCA TOATE DE BUCATARIT SI AR FACE FIECARE CE STIE MAI BINE...DUPA CARE INCINGEM UN CHEF SI NE OSPATAM 3 ZILE SI 3 NOPTI:))))

4 comentarii:

Mariana spunea...

Desi nu eu ti-am pus intrebarea-imi place raspunsul tau!
esti o fata grozava!si daca e chef(sau de gatit)hop si eu!Ma primesti???

Sarea in bucate spunea...

cum sa nu, cu mare placere..esti binevenita!pai gatim si apoi chefuim.....:)) multumesc mariana!

Tasha spunea...

Hehehe!!ok,ok!!...sunt sigura ca ne-am simti bine la tine si dupa cum esti de inventiva,refuz sa cred ca nu ti-ar veni o idee pe loc ...de ajutat te-am ajuta si noi cu mare drag,ca nu intamplator te urmarim,inseamna ca suntem amatoare de retete noi si schimburi de pareri...
Weekend placut sa ai!

Sarea in bucate spunea...

ASA CA TASHA. DRAGA..CAND S-O INVENTA TELEPORTAUL, ASA RAMANE, SUNTETI INVITATE LA MINE SA NE CHEFUIM:))ASEMENI ITI DORESC, PE CURAND:)