29.11.2009

ALT ESEC CULINAR


ASEARA AM ZIS SA FAC PAPANASI FIERTI, AVEAM O BRANZA DE VACA(LA CUTIE), DAR NU CEA CARE ERA BUNA PT PAPANASI, SEACA,DAR EU AM ZIS CA MERGE SI ACEASTA.
ASA CA, AM TRECUT LA PREPARAT, AM AMESTECAT BRANZA CU 2 OUA, 125 GR DE GRIS, ZAHAR DUPA GUST, VANILIE, DAR CE SA CONSTAT: CA ESTE PREA MOALE...CAND DOAMNE O SA POT FACE EU GOGOSELE SA LE PUN LA FIERT.??
VEZI...DACA TE CREZI MAI DESTEAPTA ? ASA CA ,CE SA FAC ACUM? AM MAI PUS UN OU, 3 LINGURI DE FAINA, O LINGURITA PRAF DE COPT,CATEVA STAFIDE, AM TAPETAT O FORMA CU UNT SI PESMET SI AM TURNAT COMPOZITIA, AM TOPIT UN PIC DE CIOCOLATA AM PUS-O SI PE EA PESTE COMPOZITIE, DOAR CEVA, CEVA O IESI .
AM PUS FORMA IN CUPTOR, LA 180 DE GRADE PT 35-40 DE MINUTE.

CE A IESIT? UN FEL DE PRAJITURA....NU-I SIMT GUSTUL DE BRANZA DE VACA, SE SIMTE UN PIC GRISUL, SEAMNA LA GUST CU PRAJITURA CU MALAI, NU ARE GUST RAU DELOC, DOAR DEJA S-A MANCAT JUMATE...DAR NICI PAPANSI NU-S:)))

E LASA CA OMU, DIN GRESELI INVATA...SAU DACA STAU BINE SA MA GANDESC DIN GRESELI S-AU NASCUT MULTE RETETE FAIMOASE...CINE STIE POATE INVENTEZ SI EU CEVA FABULOS INTR-O ZI:))))HAHAHAHA, MA DAU PE SPATE DE RAS:)))
Trimiteți un comentariu