12.11.2009

BUDINCA DE LEGUME/VEGETABLE PUDDING/BUDINO DI VERDURE




NU STIU CUM S-O NUMESC...TARTA NU E....:))) VROAIM SA FAC O TARTA CU BROCCOLI, AM CAUTAT PE NET DUPA RETETE, DAR M-AM RAZGANDIT SI AM ZIS SA FOLOSESC CE MAI AVEAMPRIN FRIGIDER, ASA CA A IESIT O MINUNATA BUDINCA,.....SAU CE O FI!

ZIS SI FACUT!

AM FOLOSIT:
BROCCOLI
1 DOVLECEL
LEGUME CONGELATE(MORCOVI SI FASOLE VERDE)
SUNCA
2 OUA
O CANITA DE LAPTE
CASCAVAL
SARE, PIPER
MIEZ DE PAINE MAI VECHE
PUTIN UNT



PREPARARE:
AM SPALAT SI TAIAT FELII DOVLECELUL.
BROCCOLI L-AM RUPT IN BUCHETELE MICI.
SUNCA AM TAIAT-O MARUNT.
CASCAVALUL L-AM DAT PE RAZATOARE.
LEGUMELE DEZGHETATE LE-AM TAIAT MAI MICI.


SE UNGE UN VAS CU UNT SI SE TRECE LA ASAMBLARE:))
MIEZ DE PAINE-BUCATELE MICI DE UNT-DOVLECELUL-SARE SI PIPER-CASCAVAL-BROCCOLI-CASCAVAL-SARE SI PIPER-SUNCA-LEGUMELE CONGELATE-CASCAVAL-SARE SI PIPER-MIEZ DE PAINE-BUCATELE DE UNT-CASCAVAL.



OUALE SE BAT IMPREUNA CU LAPTELE SI SE TOARNA PESTE INGREDIENTE.
L-AM TINUT LA CUPTOR CAM 45 DE MINUTE LA 160 DE GRADE!


POFTA BUNA!

4 comentarii:

Ana-Maria spunea...

Super bine,gustos si apetisant arata...iamiii!Asta e o idee tare buna de a utiliza "resturile" date de colo-colo de prin frigider...iar treaba cu painica faramatita...nu am stiut-o pana acum.Asta e buna pentru utilizarea painii vechi din casa...sa nu mearga la gunoi...
Excelenta reteta!

Sarea in bucate spunea...

buna ana-maria!da ai dreptate, iar eu sa fiu sincera de multe ori arunc painea veche!, nu am vrut sa pun si coaja, de aceea am folosit doar miezul....nu ma asteptam sa-mi placa.....tebuie sa ma invat sa mai fac si sa nu mai arunc atata mancare:)))merci de vizita! sa ai o zi buna!

Anne spunea...

vai ce bine arata, nu-i corect..nu mai am rabdare pana maine :)
O seara cat mai frumoasa iti doresc!

Sarea in bucate spunea...

daca te-ai putea teleporta, ai veni pana la mine, este doar 3 si ai putea face:)))merci de vizita, asemeni iti doresc!