12.11.2009

BUDINCA DE LEGUME/VEGETABLE PUDDING/BUDINO DI VERDURE




NU STIU CUM S-O NUMESC...TARTA NU E....:))) VROAIM SA FAC O TARTA CU BROCCOLI, AM CAUTAT PE NET DUPA RETETE, DAR M-AM RAZGANDIT SI AM ZIS SA FOLOSESC CE MAI AVEAMPRIN FRIGIDER, ASA CA A IESIT O MINUNATA BUDINCA,.....SAU CE O FI!

ZIS SI FACUT!

AM FOLOSIT:
BROCCOLI
1 DOVLECEL
LEGUME CONGELATE(MORCOVI SI FASOLE VERDE)
SUNCA
2 OUA
O CANITA DE LAPTE
CASCAVAL
SARE, PIPER
MIEZ DE PAINE MAI VECHE
PUTIN UNT



PREPARARE:
AM SPALAT SI TAIAT FELII DOVLECELUL.
BROCCOLI L-AM RUPT IN BUCHETELE MICI.
SUNCA AM TAIAT-O MARUNT.
CASCAVALUL L-AM DAT PE RAZATOARE.
LEGUMELE DEZGHETATE LE-AM TAIAT MAI MICI.


SE UNGE UN VAS CU UNT SI SE TRECE LA ASAMBLARE:))
MIEZ DE PAINE-BUCATELE MICI DE UNT-DOVLECELUL-SARE SI PIPER-CASCAVAL-BROCCOLI-CASCAVAL-SARE SI PIPER-SUNCA-LEGUMELE CONGELATE-CASCAVAL-SARE SI PIPER-MIEZ DE PAINE-BUCATELE DE UNT-CASCAVAL.



OUALE SE BAT IMPREUNA CU LAPTELE SI SE TOARNA PESTE INGREDIENTE.
L-AM TINUT LA CUPTOR CAM 45 DE MINUTE LA 160 DE GRADE!


POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu