18.11.2009

CHIFTELE DE CONOPIDA/CAULIFLOWER "MEAT BALLS"/CROCHETTE DI CAVOLFIORE










































Ingrediente:
1/2 CONOPIDA
2 OUA
1 CATEL USTUROI PISAT
1/2 MORCOV DAT PE RAZATOAREA MICA
PUTIN PATRUNJEL VEREDE TOCAT
CASCAVAL DAT PE RAZATOARE MICA
SARE, PIPER, VEGETA
PESMET
ULEI PENTRU PRAJIT












CONOPIDA SE FIERBE, SE SCURGE DE APA , IAR APOI SE PISEZA MARUNT.
SE AMESTECA CU INGREDIENTELE DE MAI SUS SI SE FORMEAZA CHIFTELE DE MARIMEA DORITA, CARE SE DAU PRIN PESMET, DUPA CARE SE PUN LA PRAJIT IN ULEI.

SIMPLU, RAPID SI GUSTOS!


POFTA BUNA!

9 comentarii:

Tasha spunea...

Ti-au iesit foarte bine...n-am facut niciodata din conopida,dar ,banuiesc ca sunt si foarte gustoase...o sa incerc! >:D<

Sarea in bucate spunea...

da sunt bune, a mancat si sotu, el fiind pretentiosul in familia noastra!:)
pai gustul e asemanator cu cel al conopidei pane, deci daca iti place cea pana, iti plac si chiftelele.o zi buna sa ai, merci de vizita!

pinguil spunea...

bellissima idea!!! brava

Sarea in bucate spunea...

grazie per la visita e grazie per il complimento! ti aspeto ancora! baci:)

Agenda di Nico spunea...

Buna !
M-am dus si eu pe acel blog ,unde era reteta de anghinare .
Am vazut ca totusi a specificat ca era luata din alta parte..si a pus trimitere directa prin link la reteta pe blogul meu.
Este adevarat ...a pus si pozele mele dar se intelege...zic eu.
Era mai grav sa nu fi scris de unde era luata retata si sa posteze cu tot cu poze.
S-a mai intamplat cu altcineva dar nu a scris deloc sursa de inspiratie ..ca sa zic asa...in plus era cu tot cu poze ...atunci chiar ca m-am enervat!
Eu fac la fel ca si tine...indic de unde am luat reteta ...dar fac eu poze la preparat.
Din pacate , nu toti au aceasta idee. Nu stiam ca mai are un alt blog , eu o aveam cu acesta.

Oricum ,iti multumesc mult ca m-ai avizat!
Tare dragut blogul tau..nici nu stiu daca te-am mai vizitat alta data...trec prin atatea bloguri.

Multe salutari si pe curand!
Nicoleta

Kakawa spunea...

Ti ringrazio per la tua segnalazione sul mio blog! Puoi dirmi dove hai visto la copia del mio post? il mio indirizzo e-mail è kakawaland@gmail.com.
Grazie ancora e a presto

catkitchen spunea...

Se pare ca acum mi-a venit mie randul sa-ti rasfoiesc bogatul blog !!! ;) Sa stii ca greu m-am hotarat ce sa fac , gasisiem multe bunatati pe placul meu , dar m-am oprit la aceste chiftele !! ;)
O seara frumoasa !!

Anonim spunea...

very good!

Anonim spunea...

very good!