04.11.2009

SUPA CREMA DE LEGUME/VEGETABLE CREAM SOUP/ZUPPA CREMA DI LEGUMI























MAI AVEAM PRIN FRIGIDER UN BUCHETEL DE BROCCOLI, ASA CA, AM ZIS SA MAI PUN LANGA CEVA ZARZAVAT SI SA FAC O SUPA CREMA..ZIS SI FACUT:)


INGREDIENTE:
BROCCOLI
1 MORCOV
1 CEAPA
SARE, VEGETA


PREPARARE:
AM CURATAT SI SPALAT LEGUMELE. LE-AM PUS LA FIERT, LA FOC MOALE.
ODATA FIERTE, LE-AM STRECURAT, LE-AM MIXAT LA ROBOT, DUPA CARE AM ADAUGAT PUTINA ZEAMA IN CARE AU FIERT SA-I DAU O CONSISTENTA MAI LICHIDA.
AM POTRIVIT DE SARE SI VEGETA....
PUTETI ADAUGA PUTINA SMANTANA !
ESTE DELICIOASA, DIETETICA, SANATOASA:))))

POFTA BUNA!

8 comentarii:

MARI&GEO IN BUCATARIE spunea...

buna..m-am bucurat mult ca ai venit pe blogul meu..eu m-am dus cu mama mea la cei mai buni doctorii acolo..dar mi-a placut mult clujul..oamenii..multa atmosfera..si eu am trait 15 ani in grecia si stiu cum este..mereu visam stradutele copilariei..totul..ne ducem pt mai bine..dar radacinile ne trag..pt ca noi santem suflet....dar uneori nu intelegem..si eu m-am intors sant deja,magita de ce vad..dar simt ca sant in tara mea si ma ceret in limba mea..te pup de la brasov mari

Lovely spunea...

Foarte usoara reteta asta a ta,o sa o incerc si eu!

Sarea in bucate spunea...

ai mare dreptate Mari....dar viata te porta pe cai nebanuite!noi suntem tineri la capat de drum......mai mult ca probabil ca vom prinde radacini prin canada...dar ma repet...viata te poate purta pe cai nebanuite!te pup !bia

Sarea in bucate spunea...

buna lovely!da e simpla, rapid de facut......si gustoasa. nu prea is cu supele crema, dar trebuie sa incerc mereu lucruri noi....incerc pe cat posibil sa papam sanatos.....:))sa ai o zi frumoasa! multu de vizita

Shari spunea...

Ma uitam.....si ma uitam...priveam din toate colturile...si imi ziceam:ce e cu pictura asta pe blog?...Ce sa fie?!?...

....era o supa taaare frumos desenata...

Salutari, romanca mea!

Sarea in bucate spunea...

multumesc de aprecieri!esti tare draguta! o zi buna sa ai!

.✿*E LENA*✿. spunea...

Felicitări pentru
felul cum ornamentezi
platouri,farfuri...!
Mi-au plăcut mult
O seară excelentă iti doresc!

Sarea in bucate spunea...

MULTUMESC MULT ELENA! MA CHINUI SI EU:)))))VORBA SOTULUI MEU:"MA CHINUIE TALENTUL"..CARE E CAM LIPSA CAND TREBUIE!DAR DE MULTE ORI DIN GRESELI IASA CEVA FRUMOS! O SEARA PLACUTA SA AI!:))