03.01.2010

PLACINTE CU BRANZA




LA BUNICA ACASA AM CRESCUT CU PLACINTE, BRANZOICI....HMMM CE BUNE LA FACE BUNI.....MEREU O AJUTAM LA COPT, FACEAM SI EU LANGA EA CATE O PLACINTA, DAR MAI MULT MANCAM ALUAT CRUD, CEEA CE FAC SI IN ZIUA DE AZI, MEREU RUP CATE O BUCATICA SI MANANC ASA CRUD:))

AM FACUT PUTINE, DOAR 5....(5 PULPE , 5 PLACINTE. HAHAHAHA, AM CEVA CU 5:))
3 LE-AM UMPLUT CU TELEMEA SI 2 CU CASCAVAL.
PENTRU ALUAT AM FOLOSIT:
2 CANI DE FAINA
1 PLIC DE DROJDIE USCATA
1 CANA LAPTE
SARE
O LINGURITA RASA DE ZAHAR
ULEI


PREPARARE:
FAINA AM PUS-O INTR-UN VAS MAI INALT, IN CARE AM PUS CAM O LINGURITA DE SARE SI AM AMESTECAT-O BINE.
LAPTELE IMPREUNA CU ZAHARUL SI CAM 3 LINGURI DE ULEI LE-AM PUS LA INCALZIT, DOAR CAT SA FIE UN PIC CALDUT. AM PUS IN EL DROJDIA USCATA SI AM LASAT-O SA SE DIZOLVE, DUPA CARE L-AM TURNAT PESTE FAINA SI AM MAI LASAT 15 MINUTE .
DIN TOATE AM FRAMANTAT UN ALUAT , PANA NU S-A MAI PRINS DE PERETII VASULUI( AM MAI ADAUGAT PUTIN ULEI LA FRAMANTAT.)
L-AM LASAT LA DOSPIT CAM 1 ORA.
AM ULEIAT SUPRAFATA DE LUCRU DUPA CARE ALUATUL DOSPIT L-AM IMPARTIT IN 5 PARTI EGALE, IAR FIECARE BUCATA AM INTINS-O IN FORMA DE CERC, AM PUS UMPLUTURA IN MIJLOC, AM IMPACHETAT UMPLUTUTA, SI AM RENTINS ALUATUL.M-AM EXPRIMAT BINE?ORICUM CRED CA STIE TOATA LUMEA CUM SE FAC PLACINTELE:)))
SE PROCEDEAZA LA FEL CU TOATE SI SE MAI LASA SE SE ODIHNEASCA CA 10 MINUTE.
LE-AM PRAJIT , PE AMBELE PARTI ,IN ULEI.
SE POT SERVI SIMPLE SAU CU SMANTANA DEASUPRA!

POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu