06.01.2010

WILTON-"FONDANT AND GUM PASTE" CLASS



De ieri am reinceput cursul Wilton, am sarit direct la nivelul 4, profa predand nivelul 2 doar in martie, si sa nu astept pana atunci am luat ce curs este in ianuarie, iar in februarie cred ca va fi cursul 2:))
Nu conteaza , important este sa ai primul curs, apoi ramane la optiunea ta daca le faci sau nu pe restu'.

Ieri ne-a invatat cum sa acoperim baza si tortul cu fondat, si am facut cateva modele pentru marginea tortului.
Nu lucram cu un tort adevarat, ci unul din polistiren.....dar ne imaginam ca ar fi un tort adevarat. Facem asa, deoarece dupa metoda wilton ar trebui in fiecare saptamana sa ducem noi un tort, iar profa a zis ca este absurd sa cheltuim atatia bani, asa ca lucram pe acest tort, il ducem in fiecare saptamana si-i mai facem cate ceva, iar pentru ultima clasa vom face noi acasa un tort si-l vom decora cum vrem noi.

O ZI BUNA!

10 comentarii:

Mariana spunea...

Bravo!nu aveai tu nevoie de curs!dar f.bine ca-l faci!mai invatam si noi pe linga tine!

Pe linga torturi ar merge si o leapsa!
ce zici?
da?
Atunci te invit cu drag s-o ridici,nu e grea deloc nici cit un tortulet minunat de al tau!
Te astept cu drag!

giovanna spunea...

super!!!!
buan treaba ai facut...
imi place marginea aia plista. nu am ami vazut pana acum!!!!
celelate le stiam. faina ideea am sa o incerc si eu la un moment dat.
ref de tortui din polistiren, tre s afac si eu unul luna asta. pt un targ doar ac aici nu agsesc cake dummies si va trebui sa mi-l fac eu:)) va fi greu s ail fac perfect ca si cele cumparate.
te pup si spor la treaba

Sarea in bucate spunea...

multumesc mariana, am s-o preiau!am nevoie sa invat multe.....la ce torturi se fac aici ...si sper sa fiu si eu cat de cat buna:))

Sarea in bucate spunea...

giovanna-pacat ca nu se gasesc in tara, sincer pana nu mi-o zis lista cu ce ne trebe nici nu am bagat de seama ca sunt "cake dummies" la magazin:)bafta sper sa-ti iasa, daca nu fac un blat de tort si gata:))

Paradis spunea...

Felicitari.Frumos,desi si mie mi-ar placea foarte mult sa i-au ceva clase,dar n-am timp.Te felicit.o zi frumoasa!

Sarea in bucate spunea...

MULTUMESC PARADIS, PAI POATE ITI FACI UN PIC DE TIMP, CLASA DUREAZA DOAR 2 ORE, SEARA, O DATA PE SAPTAMANA.....:)))TE-AM PUPA! O ZI BUNA SA AI!

Lavinia spunea...

Felicitări! Mulţumim că ne împărtăşeşti din secrete! Ne sunt extrem de utile!

Anonim spunea...

BUNA
Eu sunt noua pe aici
as dori sa aflu si eu mai multe informatii de spre curs
eu sunt din suceava si as fi interesata
se desfasoara si in aceasta parte a tarii
daca cineva ma poate ajuta cu informatii un numar de tel ceva orice
multumesc mult

Sarea in bucate spunea...

anonim....aceste cursuri nu se fac in romania,eu traiesc in canada de aceea am acces la ele!sorry! eventual cauta carti care sa-ti explice cum se decoreaza torturile:)sau faci scoala de cofetar

wanda spunea...

buna ziua! este prima oara ca scriu :)- sunt si eu f pasionata de gatit in general dar in mod special de ornat torturi, si cum in romania nu gasesti chiar tot de ce ai avea nevoie ... e putin frustrant! poti te rog sa ma ajuti cu o reteta de gum paste, eu am incercat varianta cu lapte praf dar :( nu prea merge, cu butter cream am reusit cumva sa i aflu secretul ( trebuia doar un unt mai gras)sau daca ai si o reteta buna de butter cream ... as fi incantata - se apropie un botez si este f probabil sa fac tortul. multumesc mult!poti sa mi scrii si oe wanda_dubyk@yahoo.com sau coco.carlig@google.com