24.01.2010

WILTON CLASS




NU AM MAI POSTAT DESPRE WILTON....DECI, PE 12 IAN. AM LIPSIT DE LA UN CURS, FIIND ZIUA FIULUI MEU, DAR AM RECUPERAT SAPTAMANA TRECUTA.
FETELE AU INVATAT SA FACA BAZA UNEI GAROAFE, APOI AM TERMINAT DE FACUT GAROAFA, MAI FACUSERA O CUTIUTA ...IN FINE, NU CEVA GREU DE INVATAT, DE ACEEA NICI NU AM MAI POZAT TORTUL, EU NEAVAND TOATE ELEMENTELE SI AM CONSIDERAT CA NU MERITA SA IROSESC FONDANT.
AM SA INCERC SA PUN PAS CU PAS CUM SE FACE O GAROAFA...E GREU SI SA MODELEZI , SA FACI POZE, PLUS LUCRAM CU "GUM PASTE" CARE SE USCA FOARTE REPEDE...

DAR AM SA VA PREZINT CE TORT AM PREGATIT PE MARTI, CA TEMA DE CASA.
FIECARE TREBUIE SA FACA ACASA UN TORT, SA-L DECORAM CUM VREM NOI SI SA-L DUCEM LA CURS.
NU ESTE UN TORT ADEVARAT, ESTE CEL DE LA CURS DIN POLISTIREN, DOAR CA AM DAT FONDANTUL PORTOCALIU JOS, SI L-AM REACOPERIT CU FONDANT ALB SI L-AM DECORAT CU FLORI...CATEVA CALE, O ORHIDEE(NU FOARTE REUSITA), FRUNZAE DE IEDERA, MARGARETE SI 2 FLUTURI CUMPARATI.
SPER SA VA PLACA.

CALELE SE FAC FOARTE USOR..EU M-AM INSPIRAT DE PE UN VIDEO :http://www.designmeacake.com/id43.html
VA EXPLICA PAS CU PAS CUM SE FACE O CALA.
ALE MELE NU SUNT FOARTE REUSITE, LE-AM FACUT IN MARE GRABA:)
FACUSEM MAI MULTE FLORI, TRANDAFIRI, GHERBERA, GAROAFE, DAR IN MOMEMTUL DECORARII AM CONSIDERAT CA NU ARATAU BINE LANGA CALE...ASA CA NU LE-AM FOLOSIT.
E TARE MISTO SA FACI FLORI, E GREU, TREBUIE MULT EXERCITIU....DAR SPER CA IN TIMP SA-MI FORMEZ PROPRIUL STIL...:)

18 comentarii:

Narnia spunea...

Arata foarte fain, e delicat si elegant. eu care am doua maini stangi la decorat, nu ma vad reusind sa fac asa ceva.

Momo spunea...

in primul rind ,la multi ani fiului tau ,sa fie sanatos si fericit!iar in al doilea,felicitari ,tortul arata de revista!

Anonim spunea...

Foarte frumos arata tortul iar florile arata de parca sunt naturale. Felicitari

Federica Simoni spunea...

ma è una favola!!! complimenti! io non riuscirei mai!

Elena Toma spunea...

Admiratia mea pentru realizarile tale si pentru talentul, rabdarea cu care inveti. Dupa parerea mea arata excelent. Dar, imi dau seama ca vrei sa inveti sa-ti iasa perfect. Felicitari!!!!!

giovanna spunea...

mie chiar mi-a placut orhideea.
florile tale sunt f frumoase. eu nu m-as incumeta la asa ceva. de aceea nu fac niciodata stilul asta de torturi.
felicitari
te pup

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos pentru cuvintele frumoase.....!
Narnia:la fel ma consider si eu, dar daca ai o carte sau cineva iti arata pasii, plus ai ustensilele necesare...nu e chiar asa de greu!

Alison:multumesc frumos.....la ce torturi am vazut eu .....mai am pana sa fac tort de revista...dar oricum iti multumesc de aprecieri:)

Laura:multumesc! sper ca in timp sa le fac si mai bine:)

Federica: grazie mille! certo che riuscirei.....sei una brava cuoca,credo che e piu semplice fare questo, che il panettone:)))

Elena: da, ai mare dreptate....adevarul ca eu sunt mic copil la ce talente sunt aici....dar invatand si exersand evoluezi:)

Giovanna:multumesc:))eu cred ca vei reusii, doar ca iti ia mai mult timp la un tort...oricum poti face flori cate vrei si daca le ti la un loc intuneric...dureaza toata viata:))

Pup!

Mariana spunea...

Ce mai SUPERB !!!
Felicitarii Just me!
Te rog sa ridici o leapsa draguta si usoara de la mine te astept harnicut-o!

gaby's blog spunea...

Arata fantastic! La multi ani! fiului tau. Am o leapsa pentru tine! vino sa vezi te astept!

Bianca spunea...

Buna. Ce este Wilton Class? Mersic.

Sarea in bucate spunea...

buna bianca! wilton class este un curs...metoda wilton de a decora torturi, foarte popular in america, dar cred ca si in lume! fac acest curs si la nivelul 4 invatam sa lucram cu fondant.din pacate in romania nu sunt asemenea cursuri ca sunt tare ultile, doar si asa de distractie!sper ca te-am lamurit!

torturi romanesti londra spunea...

este super, ceea ce ne arati tu, mi-ar placea si mie sa particip la asa cursuri, felicitari, te salut cu drag.

Sarea in bucate spunea...

multumesc daniela....sper sa va pot arata mai multe ....pas cu pas....te pup si eu!

Unknown spunea...

Opera de arta,ce sa-ti spun,vorbele nu-si au rostul;felicitari::))

Bianca spunea...

Mersic de rapsuns. Sa inteleg ca le faci online?

Ruxi spunea...

Omg..si eu care ma gandeam sa ii fac baiatului meu un tort de mere imbracat in frisca...of..sunt la mii se ani lumina :D

Sarea in bucate spunea...

multumec Vera, ma rusinez:)

Bianca draga, nu, eu traiesc in canada de 3 ani, sunt originara din cluj. de aceea am acces la aceste cursuri , deoarece se fac peste tot in america...se fac si alte cursuri predate de cofetari consacrati si costa sute daca nu mii de dolari:))

Ruxi nu gandi asa, uite de exeplu poti cauta pe net cum se decoreaza un tort, sau diferite figurine si ai sa fii surrinsa cate gasesti chiar video demonstrative pas cu pas...deci nu te lasa pt ca mereu este loc si de mai bine:)


v-am pupat merci de vizita!

yafa spunea...

Buna, ce tort frumos ai facut, e fin si elegant.Felicitari.

Scuza-ma ca te deranjez cu alt subiect decat cel al bloguletului insa te rog din suflet daca ai timp si doresti sa ma ajuti in campania mea pentru intr-ajutorarea Ioanei, banuiesc ca ai citit si pe alte blogulete. Am deschis si un cont PayPal poate cei din Canada ne vor ajuta cu putin si sa reusim sa construim suma de care acest copil are nevoie.Iti multumesc mult