24.01.2010

WILTON CLASS




NU AM MAI POSTAT DESPRE WILTON....DECI, PE 12 IAN. AM LIPSIT DE LA UN CURS, FIIND ZIUA FIULUI MEU, DAR AM RECUPERAT SAPTAMANA TRECUTA.
FETELE AU INVATAT SA FACA BAZA UNEI GAROAFE, APOI AM TERMINAT DE FACUT GAROAFA, MAI FACUSERA O CUTIUTA ...IN FINE, NU CEVA GREU DE INVATAT, DE ACEEA NICI NU AM MAI POZAT TORTUL, EU NEAVAND TOATE ELEMENTELE SI AM CONSIDERAT CA NU MERITA SA IROSESC FONDANT.
AM SA INCERC SA PUN PAS CU PAS CUM SE FACE O GAROAFA...E GREU SI SA MODELEZI , SA FACI POZE, PLUS LUCRAM CU "GUM PASTE" CARE SE USCA FOARTE REPEDE...

DAR AM SA VA PREZINT CE TORT AM PREGATIT PE MARTI, CA TEMA DE CASA.
FIECARE TREBUIE SA FACA ACASA UN TORT, SA-L DECORAM CUM VREM NOI SI SA-L DUCEM LA CURS.
NU ESTE UN TORT ADEVARAT, ESTE CEL DE LA CURS DIN POLISTIREN, DOAR CA AM DAT FONDANTUL PORTOCALIU JOS, SI L-AM REACOPERIT CU FONDANT ALB SI L-AM DECORAT CU FLORI...CATEVA CALE, O ORHIDEE(NU FOARTE REUSITA), FRUNZAE DE IEDERA, MARGARETE SI 2 FLUTURI CUMPARATI.
SPER SA VA PLACA.

CALELE SE FAC FOARTE USOR..EU M-AM INSPIRAT DE PE UN VIDEO :http://www.designmeacake.com/id43.html
VA EXPLICA PAS CU PAS CUM SE FACE O CALA.
ALE MELE NU SUNT FOARTE REUSITE, LE-AM FACUT IN MARE GRABA:)
FACUSEM MAI MULTE FLORI, TRANDAFIRI, GHERBERA, GAROAFE, DAR IN MOMEMTUL DECORARII AM CONSIDERAT CA NU ARATAU BINE LANGA CALE...ASA CA NU LE-AM FOLOSIT.
E TARE MISTO SA FACI FLORI, E GREU, TREBUIE MULT EXERCITIU....DAR SPER CA IN TIMP SA-MI FORMEZ PROPRIUL STIL...:)
Trimiteți un comentariu