10.01.2010

PAINE IMPLETITA/BREAD/PANE





Ieri mi-a venit pofta de paine in casa, asa ca am cautat o reteta care sa-mi faca cu ochiul si am gasi-o pe gourmandine.ro.

Ingrediente:
500 gr faina alba
240 ml lapte
50 gr unt topit
1 plic drojdie uscata
o lingura sare
o lingurita de zahar

Preparare:
Precizez ca eu am facut potie dubla.
Din ingredintele de mai sus se framanta un aluat,dupa care se lasa la dospit 2-3 ore.
Dupa ce a dospit impartim aluatul in 3 parti egale, iar fiecare parte o intindem dupa care o rulam.



Procedam la fel cu celelalte 2 ,astfel avem rezultate 3 suluri pe care le impletim.



Punem painea intr-o forma tapetata cu hartie de copt si o mai lasam la crescut juma' de ora, dupa care o ungem cu galbenus de ou amestecat cu apa.
O puteti lasa asa simpla sau puteti presara susan, mac, sare mare...depinde ce doriti.Eu am pus susan si sare mare.




O introducem la cuptorul preincalzit, la 180 de grade,pentru 30-45 de minute.

Este super buna, aseara nu am asteptat sa se raceasca complet si i-am taiat coltul.....hmmm ce buna e!:)


Pofta Buna!
Trimiteți un comentariu