05.01.2010

FRIPTURA DE PORC/ROAST PORK/ARROSTO DI MAIALE/





Nu o fi cea mai sanatoasa mancare, dar este gustoasa ,plus sotul o adora:)), asa ca din cand in cand trebuie facuta!

Ingrediente:
* Una bucata carne de porc
* 4-5 catei de usturoi
* Ulei
* Apa/supa de legume
* Condimente:sare, piper, vegeta, paprika
* 1 carnat de casa(optional)


Preparare:
Bucata de carne se spala bine, apoi se sareaza si pipereaza, se freaca cu paprika si se prajeste pe toate partile in ulei, dupa care se adauga apa(in vas, peste carne),cam 2 cani, se adauga vegeta si usturoiul taiat feliute.
Se lasa sa fiarba o ora la foc mic si vasul acoperit cu capac.
Dupa o ora carnea o scotem pe un fund de lemn, o taiem felii si o punem inapoi in vas.
Se da focul mai tare ,punem si carnatul ,taiat bucatele, si lasam pana scade apa si carnea se rumeneste un pic.






Se serveste cu garnitura de cartofi piure si muraturi.


Pofta Buna!

5 comentarii:

Nina spunea...

Hello Bianca, sint intr-o scurta vizita inainte de culcare; imi place ce si cum gatesti! Dar o pozica cu zapada de la tine din Canada cind pot sa vad???
XO, Nina

Ruxi spunea...

Bine ilustrata si utila reteta asta;)thanks!

Sarea in bucate spunea...

nina draga, inca la noi in oras nu este multa zapada, fulguieste se depune 2-3 cm si apoi se topeste...dar mai este vreme inca, nu vom scapa, nici in martie de iarna:))cum vine zapada mare am sa fac poze si am sa le postez!multumesc de vizita si de aprecieri!

Sarea in bucate spunea...

multumesc ruxi....sa ai o zi buna!

Mariana spunea...

Acum am vorbit cu prietena mea care este plecata in vizita la copii ei!si spune ca iar ninge si e tare frumos!Ea numi trimite poze asa ca astept si eu poze de la tine!