18.01.2010

PLACINTA CU URDA SI UN PREMIU/RICOTTA PIE AND A PRIZE/TORTA CON RICOTTA E UN PREMIO




ACEST PREMIU , PRIMIT DE LA ELENA(WWW.BUCATARIAELENEI.BLOGSPOT.COM), IL OFER MAI DEPARTE TUTUROR.
THIS PRIZE IS FOR EVERYONE, SO PLEASE TAKE IT, DO NOT BE SHY ,IT'S FREE:))
QUESTO PREMIO C'E PER TUTTE LE RAGAZZE :)))


ASEARA AM REFACUT PLACINTA,DOAR CA DE ACESTA DATA AM UMPLUT-O CU URDA .
ALUATUL ESTE ACELASI DE LA PLACINTA CU MERE, ACEEASI CANTITATE.

PENTRU UMPLUTURA AM FOLOSIT:
454 GR URDA
ZAHAR PUDRA DUPA GUST
UN PUMN DE STAFIDE
4 OUA
VANILIE,ROM
COAJA RASA DE PORTOCALA
1 OU PENTRU UNS DEASUPRA

PREPARARE:


SE AMESTECA FOARTE BINE INGREDINETELE .
IN VAS AM INTINS JUMA' DE ALUAT, AM PUS UMPLUTURA, IAR DEASUPRA AM PUS FASII DE ALUAT.
DIN RESTUL DE ALUAT AM MODELAT SI 2 TRANDAFIRASI.
SE UNGE DEASUPRA CU OU.
AM DAT PLACINTA LA CUPTOR, LA 180 DE GRADE ,PANA S-A RUMENIT FRUMOS:)
GATA:))ESTE SUPER BUNA SI ASA.


POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu