18.01.2010

PLACINTA CU URDA SI UN PREMIU/RICOTTA PIE AND A PRIZE/TORTA CON RICOTTA E UN PREMIO




ACEST PREMIU , PRIMIT DE LA ELENA(WWW.BUCATARIAELENEI.BLOGSPOT.COM), IL OFER MAI DEPARTE TUTUROR.
THIS PRIZE IS FOR EVERYONE, SO PLEASE TAKE IT, DO NOT BE SHY ,IT'S FREE:))
QUESTO PREMIO C'E PER TUTTE LE RAGAZZE :)))


ASEARA AM REFACUT PLACINTA,DOAR CA DE ACESTA DATA AM UMPLUT-O CU URDA .
ALUATUL ESTE ACELASI DE LA PLACINTA CU MERE, ACEEASI CANTITATE.

PENTRU UMPLUTURA AM FOLOSIT:
454 GR URDA
ZAHAR PUDRA DUPA GUST
UN PUMN DE STAFIDE
4 OUA
VANILIE,ROM
COAJA RASA DE PORTOCALA
1 OU PENTRU UNS DEASUPRA

PREPARARE:


SE AMESTECA FOARTE BINE INGREDINETELE .
IN VAS AM INTINS JUMA' DE ALUAT, AM PUS UMPLUTURA, IAR DEASUPRA AM PUS FASII DE ALUAT.
DIN RESTUL DE ALUAT AM MODELAT SI 2 TRANDAFIRASI.
SE UNGE DEASUPRA CU OU.
AM DAT PLACINTA LA CUPTOR, LA 180 DE GRADE ,PANA S-A RUMENIT FRUMOS:)
GATA:))ESTE SUPER BUNA SI ASA.


POFTA BUNA!

6 comentarii:

Elena Toma spunea...

Oh, ce chic arata cu cei doi trandafirasi placinta! Sunt convinsa ca este si foarte buna! Felicitari!

maria mihalache spunea...

Usor,frumos, gustos..........felicitari Just!
Pe curand!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Buna trebuie sa fie placinta ta!!!!O sa fur reteta!!!Ciao!!!

Sarea in bucate spunea...

multumesc fetelor! esta tare buna si se face si foarte usor! merita s-o incercati fie asa fie cu umplutura de mere! v-am pupat!

ellis spunea...

Arata ffff bine, e decorata frumos, ce mai; cred ca e minunata...mie imi place tare mult placinta cu branza dulce si stafide!!!

Sarea in bucate spunea...

e chiar buna!:)iti tin o felie?:))te-am pupat si pe scumpa ta pup-o, e o dulceata!