08.01.2010

COTLET DE PORC CU CIUPERCI/MUSHROOMS PORK LOIN/FILETTO DI MAIALE CON FUNGHI



Mare bucurie mare!
Aseara am avut un musafir deosebit, fratele sotului a venit din Romania in vizita, eu nu l-am vazut de 3 ani, sotul din vara.:)
Pentru cina in familie am pregatit cotlet de porc cu ciuperci.

Ingrediente:
9 buc subtiri cotlet de porc
ciupercute
vin
sare, piper, rozmarin
unt
4-5 catei de usturoi

Preparare:
Carnea se sareaza si pipereaza pe toate partile si se prajeste in unt,dupa care se scoate in vasul in care va fi introdusa la cuptor.



In untul ramas se pun ciupercile,usturoiul taiat marunt, se stropesc cu vin, se sareaza pipereaza si se presara putin rozmarin.Se lasa cateva minute, dupa care se pun peste carne. Am pus putin patrunjel verde deasupra si le-am introdus la cuptorul preincalzit,la 180 de grade, pentru 20 de minute.



Pofta buna!

4 comentarii:

Bianca spunea...

Mmm tare bine arata.
Cred ca ati avut pofta

Sarea in bucate spunea...

MIE CEL MAI MULT MI-AU PLACUT CIUPERCUTELE....DAR E BUNA SI CARNEA! :)

vero spunea...

foarete bine arata simplu si usor de facut ,chiar si pentru un incepator
multumim pentru reteta si aceasta bunatate o voi face si eu,ca prea imi face cu ochiul
la multi ani cu sanatate

Sarea in bucate spunea...

da, nu e greu sper sa-ti placa!la multi ani si tie!