06.01.2010

LEAPSA SI POZA CU IARNA LA NOI PE ULITA:))


Azi am iesit un pic cu puiul meu afara, a fost o zi frumoasa cu soare si am profitat sa-i fac niste poze cu prima zapada depusa...dar nu va faceti griji ca urmeaza si mai multa, si mai multa...:))si din cizme direct in slapi:))

ALTA ZI, ALTA LEAPSA...PRIMITA DE DATA ACESTA DE LA MARIANA, MULTUMESC MARIANA:)
SUNT O SERIE DE INTREBARI INTREBATOARE:))

P.S: AM UITAT SA SCRIU A O POATE PRELUA TOATA LUMEA:))

1. Ce ai facut nou in 2009, ceva ce nu ai mai incercat inainte?
Mi-am luat carnetul, nu mai sunt proasta:)),conduc si eu! Atentie soferi:)))

2. Te tii de ceea ce-ti propui la cumpana dintre ani? Iti vei stabili si mai multe scopuri pentru anul urmator?
Eu zic ca ma tin...

3. A nascut cineva apropiat tie?
A nascut o prietena din tara....urmeaza sa nasca cineva apropiat mie:)

4. A murit cineva apropiat tie?
Din pacate da, mi-a murit bunicul, Dumnezeu sa-l odihneasca!

5. Ce tari ai vizitat?
In 2009 nici una..asa general vorbind am vazut:Ungaria,Austria, Italia, Germania,Olanda,Jamaica.

6. Ce anume din ceea ce ti-a lipsit in 2009 ai vrea sa ai in 2010?
Nu mi-a lipsit nimic in 2009.....deci pe 2010 ce o da Domnu aia sa am.

7. Ce data din anul 2009 iti va ramane vie in amintirile tale si de ce?
Logic..data mortii bunicului meu.
O data din noimbrie cand mi-au dat canadienii rezidenta.

8. Care a fost cea mai mare realizare in acest an?
Cami-am luat carnetul, actele si casa(asta ramane de vazut daca ii realizare ca tre platita in decurs de ...ani:)))

9. Care a fost cel mai mare esec?
Nu cred ca am avut, in afara ca dupa scurt timp de cand imi luasem carnetul am doborat un gard:)))in parcare:))dar sotul bun baiat, a 2-zi l-a reparat si m-a incurajat sa nu ma las de condus ca la inceput toti fac prostii, deci sa fie esec?nu cred:)

10. Ai avut parte de boala sau raniri mai serioase?
Eu nu, dar saracul gard..:)))

11. Care a fost cel mai bun lucru pe care l-ai cumparat?
Toate lucrurile pe care le-am cumparat sunt bune, deobicei nu cumpar lucruri stricate:)))

12. Comport cui merita sarbatorit/apreciat?amentul

Pffff...ma mai gandesc

13. Comportamentul cui te-a dezamagit sau ti-a provocat tristete mare?
La fel ca la 12

14. Unde s-au dus o mare parte din banii tai?
La avocati, dar a meritat ca suntem in regula cu actele:)

15. In legatura cu ce anume ai fost extrem de bucuroasa?
Ca avem o familie frumoasa si ca suntem uniti

16. Ce cantec(e) iti vor reaminti mereu de anul 2009?
Nici unul:))

17. Comparativ cu anul trecut esti:
* Mai fericita sau mai trista?
* Mai slaba sau mai plinuta?
* Mai bogata sau mai saraca?

Va spun la sf lui 2010:))


18. Ce ai fi vrut sa fi facut mai mult?
Nu stiu:)


19. Ce ai fi vrut sa faci mai putin?
Sa mananc mai putin.

20. Cum vei petrece Craciunul?
In 2009 a fost foarte frumos....in 2010 vom vedea cum va fi.

21. Care a fost cea mai buna carte citita?
Of.....nu citec carti, spre rusinea mea:)


22. Ce ti-ai dorit si ai primit?

Acte:))

23. Care a fost filmul tau preferat din acest an?
Nici unul:)) mi-au placut majoritatea pe care le-am vazut, dar nu poti zice ca am unul preferat.

24. Ce ai facut de ziua ta?
Am chefuit pana dimineata, si a 2 a zi am luat-o de la capat, dar asa mai usurel:)


25. Cum ai descrie stilul tau vestimentar in 2009?
Cam prea sport.....

26. Ce te-a mentinut pe lina de plutire?
Ha ha ha ha....dragostea

27. De cine ti-a fost dor?

De cei pe care nu o sa-i mai pot vedea vreodata:(

28. Care a fost cea mai interesanta persoana pe care ai cunoscut-o?
Am cunoscut doar oameni obisnuiti

29. Spune-ne o lectie de valoare invatata in 2009:
As spune asa: sa luptati pentru ceea ce va doriti , nu exista limite si nu exista NU!!!!


Vai da lunga a mai fost si leapsa asta:)))mai scurte nu aveti?:))))

4 comentarii:

Tasha spunea...

Am primit si eu leapsa de la Mariana...:)

giovanna spunea...

:)))))))
cel putin te-am ami cunoscut putin.
pupici

Sarea in bucate spunea...

:)! faceti si voi leapsa., asa sa va pot si eu cunoaste mai bine:)

Nina spunea...

Bianca si puiutul tau, iesi putin din zapada si vino pina la mine sa-ti ridici premiul "Sunshine"!
...sa-ti mai usuci putin cizmele haha
XOXO