08.03.2010

TARTA DE SPANAC CU RICOTTA/SPINACH AND RICOTTA TART/CROSTATA DI RICOTTA E SPINACI



INGREDIENTE:
300 GR SPANAC CONGELAT
450 GR RICOTTA
2 OUA
2 LINGURI DE PARMESAN RAS
SARE SI PIPER.

PREPARARE:
AM SEPARAT OUALE, ALBUSURILE LE-AM BATUT SPUMA. IAR GALBENUSURILE LE-AM AMESTECAT IMPREUNA CU CELELALTE INGREDIENTE.
LA SFARSIT ADAUGAM SI ALBUSURILE SPUMA, AMESTECAM BINE SI PUNEM COMPOZITIA INTR-UN VAS UNS CU ULEI SI O DAM LA CUPTOR(180 GRADE)PENTRU 30-40 DE MINUTE.


PENTRU ACEASTA TARTA M-AM INSPIRAT DE AICI:


DIFERENTA ESTE CA COMPOZITIA ERA PUSA IN ALUAT.

POFTA BUNA!

14 comentarii:

Bianca spunea...

Mmm ce bunatate ai facut. Noi adoram spanacul , mai ales fiul meu ca face muschi ca popeye:)
La multi ani de 8 martie, o primavara frumoasa.
Pupici

giovanna spunea...

trebuie sa fi fost super buna!
la multi ani de 8 martie

Maya spunea...

O primavara frumoasa,si la multi ani!

cupcake spunea...

wow, super

Sarea in bucate spunea...

MULTU FRUMOS FETELOR! SA FITI IUBITE!PUP

.✿*E LENA*✿. spunea...

Scumpa mea la mine pe blog
te aşteaptă un premiu..
Îţi doresc o viaţă ca o primăvara de frumoasă!
Te pup!
http://www.youtube.com/watch?v=a2hFcXBdcXc

Corina Ureche spunea...

arata delicios. La multi ani!

Nadji spunea...

Une tarte qui semble bien bonne.
J'aime beaucoup.
A bientôt.

alialexa2006 spunea...

foarte buna.....pupici

Federica Simoni spunea...

ricotta e spinaci... i miei preferiti!! bravissima!!

MONONOKE KITCHEN spunea...

Multumesc foarte mult pentru urare,
iti doresc si eu toate cele bune
si te felicit pentru aceasta
reteta deosebita!

vera spunea...

La multi ani pt 8 martie!
multumesc mult pt ,mesaj si urare!

Nik26 spunea...

Frumoasa tarta! ;)
La fel si urarile tale de inceput de 8 martie! :) Sa ai o primavara dupa dorinte! ;)

Sarea in bucate spunea...

multumesc/ grazie/ merci/thank you......fetelor/ ragazze/filles/girls:))) kiss ,kiss!