18.03.2010

TORT CREMES/BIRTHDAY CAKE/TORTA PER IL COMPLEANNO


PE DATA DE 16 MARTIE AM SARBATORIT ZIUA CUMNATULUI MEU, CARE SE AFLA LA NOI IN VIZITA!
AM CHEMAT CATIVA PRIETENI SI AM INCIS O PETRECERE PANA DIMINEATA!:))
TORTUL ESTE CREMES,ORNAT SIMPLU CU CAPSUNI SI KIWI.
DE MANCARE AM PREPARAT GRATARE DE PORC SI PUI, SALATA VERDE, CARTOFI PIURE, FRIGARUI....FIIND O ZI SUPERBA AFARA AM PROFITAT DIN PLIN DE EA!
NU AM FACUT POZE PREPARATELOR CULINARE...AM UITAT DE POZE, M-AM CHEFUIT :))
PLUS DIN GRESEALA MI-AM SCAPAT APARATUL FOTO PE JOS SI S-A STRICAT:(((((
DECI PANA AM SA-MI CUMPAR UNUL NOU...BYE- BYE BLOG, IN SCHIMB AM SA VA URMARESC MEREU...ASA CA VA DORESC SPOR LA TREABA DRAGELE MELE SI CAT MAI MULTE RETETE GUSTOASE!


CU DRAG, JUST ME:))

26 de comentarii:

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Bellissima la torta!!!Na sa-ti cumperi repede aparat,nu ne lasa aici fara retetele tale spectaculare!!!Te pup!!!

Sarea in bucate spunea...

:)))merci Judy! va dura ceva, poate 2-3 saptamani:))asta este...tre sa iau unu anti soc...sa ma tina o viata si sa dau cu el de ce vreau eu si sa nu aiba nimic:))

Momo spunea...

forte bine arata tortul,sorry pt. aparat!asteptam!

giovanna spunea...

absolut superb tortul!!!!!!!!!!!!!!!
ador torturile decorate cu fructe.
al tau este fenomenal.
astept sa iti iei aparat si sa mai faci torturi.
felicitari

Elena Toma spunea...

Este un tort foarte frumos. Si facut de tine, sigur este si foarte gustos. Imi pare rau de accidentul cu aparatul foto, dar sper sa poti rezolva acest aspect neplacut. Eu de-abia astept sa ne delectezi cu cate o reteta minunata. Un weekend placut!

Miha spunea...

Felicitari pt frumosul tort! Sa va fie de bine chefuiala! :))

violette spunea...

Tortul este superb!Felicitari!

sarah spunea...

just me arata foarte fain tortul.felicitari!la multi ani cumnatelului!te asteptam repejor cu retete of course cand vei reusit sa iti cumperi un nou aparat.merge si imprumutata :))
pupici

Reka spunea...

superb tortul, felicitari. imi place mult decorul :-)))). imi tim pumnii sa ai cat mai repede aparatul.dar poti sa ne incanti si fara fotografii :-)))).

Reka spunea...

felicitari, arata superb tortul :-)))). imi place mult decorul.
imi tim pumnii pentru aparat :-)))).

Sarea in bucate spunea...

Alison, Giovanna,Elene Toma,Miha, Violette,Sarah si Reka va multumesc din suflet pentru comentariile frumoase...mi-ati facut ziua frumoasa,am inceput-o zambind!sper si eu sa-mi iau cat de curand aparat..posibil pe Pasti! Buna ideea Sarahei cu imprumutatul...doar ca nu am de la cine, m-am mutat ca departe de prieteni si in oraselu asta nu cunosc pe nimeni:)))ar mai fi tel...dar nu face poze bune.....ramane sa desenez:)))caut eu ceva solutie, daca nu ne revedm cand am aparat nou! va pup si fiti fara griji ,va urmaresc fiecare pas:)))

MONONOKE KITCHEN spunea...

Arata fabulos, felicitari!

gaby's blog spunea...

Vai, te rog nu imi aduce aminte de aparate foto stricate!
Si eu am doua stricate la fel , le-am scapat pe jos!
Innebunesc fara ele!
Altul, altul... Gata la urmatoarea achizitie imi iau unul compact.
Pana atunci folosec webcam, nu prea e calitate , dar decat deloc... mai bine asa!
Foarte frumos tortul!
te pup!

Micul spunea...

Superb tortul.La multi ani cumnatului tau.
Imi pare rau pentru aparat, dar noi te asteptam tot aici.
Weekend placut iti doresc.

Sarea in bucate spunea...

multumesc Micul,weekend placut si tie!

LILI spunea...

tortul arata nemaipomenit.imi pare rau pentru accidentul cu aparatul foto.LA MULTI ANI!cumnatului tau.o seara frumoasa iti doresc!

Gospodina de Criza spunea...

Ai un cumnat foarte norocos!

pansy spunea...

cica ornat simplu ..!!!!!!!!!!!arata bestial.eu am o alta informatie despre cremes.la mine aia e o prajitura de-i zice pe aici prin sud cremschnit.deci ce e tortul cremes,puna macar reteta daca din pacate nu mai ai parat de pozat.

Bucatareasa Incepatoare spunea...

Super pozele! Cred ca-i delicios!

Sarea in bucate spunea...

da, Mihaela a fost foarte bun:)Multumesc de vizita

Bianca spunea...

Hmmm..auzi la ea tort ornat simplu? Cum sa fie simplu ala?:)) Mie mi se pare tare complicat...Of...eu nu ma prea am cu ornatul din pacate...nu am mana pt asa ceva.
Weekend placut.
Ti-a iesit minunat!!!!

Bianca spunea...

De 5 minute ma uit la poza de la tort si nu ma satur de ea cat de bine arata. Fica-mea spune: mami...fa si tu dinasta:))
Intrebare...ce ai pus pe lateralele de la tort si care e procedeul de punere sa nu dai pe jos? E nuca macinata sa zicem...dar cum o pui asa pe lateral? prin aruncare sa se lipeasca de frisca? Si apoi cureti farfuria nu? Mersi de info

vdaiana spunea...

Esti o minunata sursa de inspiratie pentru mine! Multumesc!
Pe blogul meu te asteapta un mic premiu de Florii. http://testdaiana1.blogspot.com/2010/03/premii-de-florii.html

Maya spunea...

Foarte frumos ai decorat tortul asta!Activeata fiecare papila în parte!te pup,si multumesc pentru premii.

Anonim spunea...

que hermoso blog que tienes, que rico se ve todo.
Sergio

Sarea in bucate spunea...

Maya iti multumesc pentru vizta si complimente!