26.03.2010

CORNULETE CU IAURT/CRESCENT WITH YOGURT/CORNETTI CON YOGURT


HEHEHEHE DACA ATI CREZUT CA ATI SCAPAT DE MINE.....SURPRIZA!!!
NU, NU ESTE ASA CUM ATI CREDE...NU AM APARAT FOTO NOU :(

M-AM CHINUIT SI AM FACUT POZELE CU APARATUL MEU STRICAT.....PRECIZEZ CA NU SE VEDE NIMIC PE DISPLAY, IN AFARA NORMAL DE CEVA ALB SI DUNGI.
DA...APARATUL MEU A ORBIT, DAR ASA ORB CUM E SI CU PUTIN AJUTOR DE LA MINE AM FACUT POZE..NU VAD CE POZE FAC, DACA IES SAU NU, DAR STIU CA FAC VREO 20-30 SA AM DE UNDE ALEGE CAND II DESCARC MEMORIA IN CALCULATOR:)))

PENTRU AZI AM FACUT NISTE CORNULETE EXTRAORDINAR DE BUNE...FRAGEDE....O BUNATATE,IAR ASTA DOAR MULTUMITA LAUREI ADAMACHE , RETETA AM LUAT-O DE PE BLOGUL EI....MULTUMESC LAURA PENTRU RETELE TALE MINUNATE:)
http://adamache-laura.blogspot.com/2009/07/cornetti-cu-iaurt.html

INGREDIENTE:
250 GR FAINA
125 GR UNT
125 GR IAURT(EU AM FOLOSIT IAURT CU AROMA DE VANILIE)
ESENTA DE VANILE(ZAHAR VANILAT)
UN PRAF DE SARE
JUMATATE PLIC PRAF DE COPT


PREPARARE:
UNTUL L-AM PUS LA TOPIT SI L-AM LASAT SA SE RACOREASCA DUPA CARE L-AM AMESTECAT IMPREUNA CU CELELALTE INGREDIENTE.
ALUATUL REZULTAT, L-AM INTINS PE O SUPRAFATA USOR INFAINATA/INFARINATA(HABAR NU AM CUM SE ZICE CORECT).
LAURA ZICE SA-L INTINDEM APROXIMATIV DE 0,5 CM GROSIME.
ZIS SI FACUT,LA OCHI, APOI CA SA FIE UN CERC FRUMOS AM DECUPAT ALUATUL CU AJUTORUL UNUI BOL ROTUND.
CERCUL L-AM TAIAT IN 8 TRIUNGHIURI ,IAR PE FIECARE AM PUS PUTINA NUTELLA



SE RULEAZA FIECARE TRIUNGHI DINSPRE PARTEA LATA SPRE VARF.
SE REPETA OPERATIUNEA CU RESTUL DE ALUAT, PANA NU MAI RAMANE DELOC:)
PROBABIL CORNULETELE MELE SUNT MAI MICI DECAT ALE LAUREI, DAR SUNT CONVINSA CA SUNT LA FEL DE BUNE:HIHIHIHI:))
DUPA CE LE-AM RULAT PE TOATE, LE ASEZAM PE O TAVA,TAPETATA CU HARTIE DE COPT SI LE DAM LA CUPTOR, 180 DE GRADE, APROXIMATIV 20 DE MINUTE.



DUPE CE S-AU COPT SE PUDREAZA CU ZAHAR PUDRA SI SE TRECE LA INFULECAT:)))

POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu