28.03.2010

PIEPT DE PUI CU LEGUME SI MUJDEI/ CHICKEN BREAST AND VEGETABLES WITH GARLIC SAUCE/PETTO DI POLLO E VERDURE CON SALSA DI AGLIO


NU ESTE CINE STIE CE FEL DE RETETA....ESTE DOAR PLACEREA MEA DE A FACE MANCARE CAT MAI USOARA SI RAPIDA....
FIIND DOAR EU SI FIUL MEU ACASA AM DECIS SA FAC CEVA RAPID SI PUTIN, DOAR PENTRU NOI 2.
INGREDIENTE:
1 BUC PIEPT DE PUI
MIX DE LEGUME CONGELATE
SARE, PIPER
ULEI DE MASLINE
1/2 CEAPA
O RAMURICA DE ROZMARIN

PREPARARE:
INTR-UN VAS MIC AM PUS LEGUME CONGELATE, LE-AM SARAT,PIPERAT SI STROPIT CU UN FIR DE ULEI DE MASLINE,PESTE LEGUME AM PUS PIEPTUL DE PUI, AM MAI PRESARAT CONDIMENTE PE CARNE, AM TAIAT JUMATATEA DE CEAPA SI AM PUS-O PESTE INGREDIENETE,PLUS AM MAI PUS O RAMURICA DE ROZMARIN.
AM ACOPERIT VASUL CU FOLIE DE ALUMINIU SI L-AM DAT LA CUPTORUL PREINCALZIT, LA 200 DE GRADE, PANA S-A PATRUNS BINE CARNEA, APROXIMATIV 40 DE MINUTE.
IN TIMP CE CARNEA ERA LA CUPTOR AM FACUT PUTIN MUJDEI CU SMANTANA.

RAPID, ASA-I?



POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu