28.03.2010

PIEPT DE PUI CU LEGUME SI MUJDEI/ CHICKEN BREAST AND VEGETABLES WITH GARLIC SAUCE/PETTO DI POLLO E VERDURE CON SALSA DI AGLIO


NU ESTE CINE STIE CE FEL DE RETETA....ESTE DOAR PLACEREA MEA DE A FACE MANCARE CAT MAI USOARA SI RAPIDA....
FIIND DOAR EU SI FIUL MEU ACASA AM DECIS SA FAC CEVA RAPID SI PUTIN, DOAR PENTRU NOI 2.
INGREDIENTE:
1 BUC PIEPT DE PUI
MIX DE LEGUME CONGELATE
SARE, PIPER
ULEI DE MASLINE
1/2 CEAPA
O RAMURICA DE ROZMARIN

PREPARARE:
INTR-UN VAS MIC AM PUS LEGUME CONGELATE, LE-AM SARAT,PIPERAT SI STROPIT CU UN FIR DE ULEI DE MASLINE,PESTE LEGUME AM PUS PIEPTUL DE PUI, AM MAI PRESARAT CONDIMENTE PE CARNE, AM TAIAT JUMATATEA DE CEAPA SI AM PUS-O PESTE INGREDIENETE,PLUS AM MAI PUS O RAMURICA DE ROZMARIN.
AM ACOPERIT VASUL CU FOLIE DE ALUMINIU SI L-AM DAT LA CUPTORUL PREINCALZIT, LA 200 DE GRADE, PANA S-A PATRUNS BINE CARNEA, APROXIMATIV 40 DE MINUTE.
IN TIMP CE CARNEA ERA LA CUPTOR AM FACUT PUTIN MUJDEI CU SMANTANA.

RAPID, ASA-I?



POFTA BUNA!

10 comentarii:

pansy spunea...

ti-au iesit bine pozele.nu ai posibilitatea sa vizezi obiectul fotografiat prin vizor?
ai fost foarte harnicuta la sfarsitul asta de saptamana.

diamond spunea...

ce bine arata, ce pofta mi-a facut usturoiul :P

Sarea in bucate spunea...

buna pansy! da...am scapat ap foto pe jos si s-a spart display-ul, nu vad cand fac poze, doar alb si dungile cum a crapat..deci fac poze la nimereala..fac mai multe ca apoi sa am de unde alege..ma chinui asa pana o sa-mi iau altu nou!

Sarea in bucate spunea...

e bun, desi un pic greu la stomac apoi...dar din cand in cand trebuie si mujdei:))

Ana Thomas spunea...

Pentru mine orice e cu mujdei e preferatul meu...Chiar daca am probleme cu americanii, ca nu prea suporta ei mirosul, care cica se simte prin piele (eu nu cred asta, dar ei asa zic!!).
Bine , aia mai fitzosi!
Super rapid,super gustos!
Ganduri bune!

off-topic

Vreau sa-ti multumesc pentru reteta de paine impletita, am adaptat-o la nevoile mele(fara unt si lapte).Si am combinat painica alba cu cea integrala.
Sper sa-ti placa ce a iesit! Ai mei au fost innebuniti!Mai vor!

Olgutza spunea...

Daca e usor de facut e de mine ca eu mereu stau prost cu timpul :D
Brava!!! Arata suuuuper...

Federica Simoni spunea...

aspettami che arrivooooo!!

Sarea in bucate spunea...

multu Olguta, esti tare amabila!


federica ,cara mia, vieni che ti aspetto con molto piacere:)))

Bucatareasa Incepatoare spunea...

hmm.yummy

Dana Mariette spunea...

O mancare usoara ,rapida si super delicioasa!Arata foarte bine!O seara buna!