12.03.2010

MUFFINS CU PERE SI NUTELLA/PEAR AND NUTELLA MUFFINS/MUFFIN CON PERE E NUTELLA





AVAND 3 PERE FOARTE COAPTE AM ZIS SA FAC NISTE MUFFINS:))
RETETA AM GASIT-O PE WWW.HALF-BAKEDBAKER.BLOGSPOT.COM, LA CARE AM FACUT CATEVA MODIFICARI SI ANUME: NU AM PUS GINGER, IN LOC DE COAJA DE LAMAIE AM PUS COAJA DE PORTOCALA,PLUS AM ADAUGAT DE LA MINE NUTELLA SI AR MAI FI CA NU AM PUS NUCI:))

INGREDIENTE:
2 CUPS FAINA ALBA(356 GR)
1/2 CUP ZAHAR(64 GR)
3 LINGURITE PRAF DE COPT
1/2 LINGURITA SCORTISOARA
1 CUP LAPTE(230ML)
1 OU
COAJA DE LA O PORTOCALA(SAU LAMAIE)
1/4 CUP UNT TOPIT(57 GR)
3 PERE COAPTE


PREPARARE:
AM DAT DRUMUL LA CUPTOR, LA 180 GR.
AM SPALAT SI CURATAT PERELE, DUPA CARE LE-AM PISAT CU FURCULITA.
FAINA, ZAHARUL, PRAFUL DE COPT SI SCORTISOARA LE-AM PUS INTR-UN BOL SI LE-AM AMESTECAT.
PESTE PERELE PISATE AM PUS LAPTELE, UNTUL TOPIT, COAJA DE PORTOCALA SI OUL, LE-AM AMESTECAT BINE DUPA CARE LE-AM TURNAT PESTE INGREDIENTELE USCATE(FAINA....)SI AM OMOGENIZAT BINE.
AM UNS O TAVA ,PENTRU MUFFINS, CU UNT DUPA CARE AM IMPARTIT IN MOD EGAL COMPOZITIA.
IN FIECARE MUFFIN AM PUS CATE UN PIC DE NUTELLA SI LE-AM INTRODUS IN CUPTOR PENTRU 20-25 DE MINUTE.

SUNT ATAT DE BUNE, IN PRIMUL RAND NU SUNT USCATE, SUNT UMEDE, PUFOASE SI NU FOARTE DULCI...PERFECTE, AS ZICE EU.


POFTA BUNA!

12 comentarii:

Sarea in bucate spunea...

din greseala am sters comentariile in loc sa le public,sorry. multumesc Maria -Mihalache si Ccris,le-am citit si am dat reject din greseala:((((

Elaga:Mi scuso, ma ho accidentalmente cancellato il tuo commento! Grazie per la visita!

Corina Ureche spunea...

grozav de apetisante...Pup si o seara frumoasa!

Sarea in bucate spunea...

multu Ina! comentariul tau nu l-am sters:)))ce sa fac daca sunt bleaga:)))

Federica Simoni spunea...

noooooo troppo golosi!! me ne lanci uno??? bravissima!

giovanna spunea...

waw arata super bine,
vreau sa imi aiu si eu tava. nu am si as face si eu.
cele decoarte apna acum sunt cumparate.
super suna reteta.

Sarea in bucate spunea...

con molto piacere federica, sei la mia invitata:))ti aspeto :)

Sarea in bucate spunea...

chiar mi-au placut mult, am mai facut dar uneori ies uscate..astea chiar is "moist"! am si tava cu 12 patratele....si eu mi-as cumpara tot ce este pe piata , daca ar fi dupa capu meu:)))pup!

Mariana spunea...

Uf,arata foarte bine!Fac si eu foarte des!
Sint minunate,prajitura perfecta!

Sarea in bucate spunea...

multu mariana...ai mare dreptate!

Giuky spunea...

che buoni questi muffins..:)e belli pure da vedere..ti faccio i miei complimenti!:)

Sarea in bucate spunea...

grazie per le tue parole e grazie per visitare il mio blog! ciao!

pansy spunea...

trebuie ca sunt grozave.am sa le incerc cand oi gasi ceva pere aromate.