12.03.2010

MUFFINS CU PERE SI NUTELLA/PEAR AND NUTELLA MUFFINS/MUFFIN CON PERE E NUTELLA





AVAND 3 PERE FOARTE COAPTE AM ZIS SA FAC NISTE MUFFINS:))
RETETA AM GASIT-O PE WWW.HALF-BAKEDBAKER.BLOGSPOT.COM, LA CARE AM FACUT CATEVA MODIFICARI SI ANUME: NU AM PUS GINGER, IN LOC DE COAJA DE LAMAIE AM PUS COAJA DE PORTOCALA,PLUS AM ADAUGAT DE LA MINE NUTELLA SI AR MAI FI CA NU AM PUS NUCI:))

INGREDIENTE:
2 CUPS FAINA ALBA(356 GR)
1/2 CUP ZAHAR(64 GR)
3 LINGURITE PRAF DE COPT
1/2 LINGURITA SCORTISOARA
1 CUP LAPTE(230ML)
1 OU
COAJA DE LA O PORTOCALA(SAU LAMAIE)
1/4 CUP UNT TOPIT(57 GR)
3 PERE COAPTE


PREPARARE:
AM DAT DRUMUL LA CUPTOR, LA 180 GR.
AM SPALAT SI CURATAT PERELE, DUPA CARE LE-AM PISAT CU FURCULITA.
FAINA, ZAHARUL, PRAFUL DE COPT SI SCORTISOARA LE-AM PUS INTR-UN BOL SI LE-AM AMESTECAT.
PESTE PERELE PISATE AM PUS LAPTELE, UNTUL TOPIT, COAJA DE PORTOCALA SI OUL, LE-AM AMESTECAT BINE DUPA CARE LE-AM TURNAT PESTE INGREDIENTELE USCATE(FAINA....)SI AM OMOGENIZAT BINE.
AM UNS O TAVA ,PENTRU MUFFINS, CU UNT DUPA CARE AM IMPARTIT IN MOD EGAL COMPOZITIA.
IN FIECARE MUFFIN AM PUS CATE UN PIC DE NUTELLA SI LE-AM INTRODUS IN CUPTOR PENTRU 20-25 DE MINUTE.

SUNT ATAT DE BUNE, IN PRIMUL RAND NU SUNT USCATE, SUNT UMEDE, PUFOASE SI NU FOARTE DULCI...PERFECTE, AS ZICE EU.


POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu