31.10.2010

TRICK OR TREAT?
















HIHIIHIHI:)PRIMUL HALLOWEEN PE CARE L-AM TINUT DE CAND SUNT IN CANADA....SI ASTA PENTRU CA PANA ANUL ACESTA AM STAT CU CHIRIE ..IAR PRIN BLOCURI NU VIN COPILASII LA "TRICK OR TREAT?"





MARE BUCURIE SI PE FIUL MEU,DEGHIZAT IN SPIDERMAN.....PENTRU BOMBOANE,NORMAL....AM ADUNAT CAM O PLASA PLINA .....DAR SA STITI CA SI MIE MI-A PLACUT.





UNELE CASE AU FOST FOARTE FRUMOS DECORATE....PE STRADA PLIN DE COPII DEGHIZATI ...DE TOATE VARSTELE......SE SIMTEA CA E SARBATOARE....PARCA ERA CRACIUNUL LA NOI ACASA,PLIC CU COLINDATORI:))





ASA CA AM CHEMAT LA NOI NISTE PRIETENI , MOTIV IN PLUS SA NE ADUNAM SI SA LUAM MASA IMPREUNA, IAR FIUL MEU L-A AVUT PE PRIETENUL LUI DRAG ALATURI LA CERSIT DE BOMBOANE:) SI NORMAL SI NOI AM DAT LA COPILASII CARE NE-AU TRECUT PRAGUL BOMBONELE:)
HAPPY HALLOWEEN!!!BU-HAHAHAHA

9 comentarii:

geta spunea...

Foarte frumos!

Anca (tort.personalizat) spunea...

Ce fain! Pot sa zica romanii ce vor, dar pana nu scot o sarbatoare adevarata de la naftalina, tot halloweenul e cea mai tare. (dupa Craciun)
Ce decoratiuni faine. E "mortal" totul.

Anonim spunea...

foarte frumos in Canada la colindat. Din pacate la noi nu prea se mai tine colindatul de Craciun, ce frumos era cind eram mici...

giovanna spunea...

ce super... thanks for sharing! I enjoyed the pics.

Sarea in bucate spunea...

da..pacat ca si spiritul craciunului se duce.....aici nu se simte deloc...liniste totala pe strazi.....cred ca copiii prefera cel mai mult halloweenul..au mai mult fun :))nu va pot explica in cuvinte ..dar la unii oameni li se citea bucuria pe fata...acum astept caciunul sa vad care cum isi decoreaza casele ..sigur am sa va arat si voua poze:)

Bianca spunea...

Frumoase pozele! Se pare ca te-ai distrat. Pupici

pansy spunea...

m-au distrat grozav pozele ! ce imaginatie ! ma bucur ca ati petrecut veseli ! pupu-te !

Unknown spunea...

Fantastico blog e fantastiche foto!
Buona giornata!
Barbara

Sarea in bucate spunea...

multumesc pansy:) a fost o experienta frumoasa!


@barbara:mille grazie:)