08.10.2010

FRUCTE DE MARE/SEAFOOD/FRUTTI DI MARE-PLUS CATEVA PREMII



INTR-UNA DIN SERILE TRECUTE AM PREGATIT FRUCTE DE MARE...CARE ERAU DEJA PRECOAPTE SI CONGELATE..DECI SE PREPARA SUPER RAPID.


INGREDIENTE:

FRUCTE DE MARE

3-4 CATEI DE USTUROI

UNT

UN PAHAREL DE VIN ALB

SARE ,PIPER

PATRUNJEL VERDE TOCAT


PREPARARE:

IN PUTIN UNT AM CALIT CATEII DE USTUOI PISATI ,APOI AM ADAUGAT FRUCTELE DE MARE ,AM LASAT 1-2 MINUTE,LE-AM STROPIT CU VIN ALB SI AM LASAT PANA S-A EVAPORAT JUMATATE DIN VIN.

AM SARAT SI PIPERAT,IAR LA SFARSIT AM PRESARAT PATRUNJEL VERDE TOCAT.

NOI LE-AM SERVIAT ASA...DAR PUTETI FACE SI PUTINA PASTA :)



POFTA BUNA!


IAR ACUM PREMIILE PROMISE..PRIMITE IN DAR DE LA MARIA MIHALACHE:)



7 comentarii:

giovanna spunea...

mmmmm.... ce bine arata. super. ador fructele de mare.

Sarea in bucate spunea...

merci giovanna:)hai la mine ca-ti fac:))

sara & Miki spunea...

Mi-e pofta... un deliciu. Pup.

Anca spunea...

wow mai dat gata ce bine arata si si eu vreauuuuuuu sa sti ca merg sieu cand am putin timp sa -mi cumpar fructe de mare simi fac ca ce-mi placeeeee :)))

Sarea in bucate spunea...

sara si anca va multumesc .....v-as invita la mine:))anca tu poate ajungi mai repede:))

pansy spunea...

si eu sunt fan fructe de mare,asa ca ma inscriu la o portie.cu vin nu le-am facut niciodata.

Gabriela spunea...

eu sant bolnava dupa peste si fructe de mare,ai facut exact ce-mi place mie mai mult...cum te invidiez,momentan nu am nici un fel de carne de peste in casa,ca altfel acum ma apucam de preparat!pupik si o duminica placuta!