20.10.2010

CANADA/ROMANIA FLAG CAKE


AZI SOTUL MEU A PRIMIT CETATENIA CANADIANA ,ASA CA VOM SARBATORI ALATURI DE PRIETENII NOSTRI,PENTRU CARE AM PREGATIT CATEVA APERITIVE O FRIPTURICA SI ACEST TORT CA SI DESERT:)
TORTUL ESTE BLAT DE CIOCOLATA,CREMA ESTE BUDINCA DE VANILIE+FRISCA SI CAPSUNI!
L-AM DECORAT SIMPLU CU CREMA DE UNT..SPER SA VA PLACA:)
MAINE REVIN CU MAI MULTE POZE...ACUM IMI ASTEPT MUSAFIRII:))
PAAA!:)

24 de comentarii:

sara & Miki spunea...

Felicitari... cat despre tort e foarte ingenios cu drapelele celor doua tari. Pup!

andrea spunea...

felicitari pt sot! si tortu e...super!!!!pacat ac sunt asa departe de voi

melin'a spunea...

superrr tort!!! si io vreau dar...sunt cam departe.
felicitari pt sotior! pup

Anca (tort.personalizat) spunea...

Foarte frumos ti-a iesit! Felicitari sotului!

Bianca spunea...

Foarte frumos!!
felicitari pentru cetatenie!!!
Acum urmeaza a ta nu?
Pupici.

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos:) a iesit si bun la gust:)

@ bianca: eu mai am de asteptat,deabia de anul trecut am primit rezidenta..deci dupa 3 ani de rezidenta pot aplica pentru cetatenie:))la noi e o poveste lunga ...cu multe peripetii:)

geta spunea...

FELICITARI!Ma bucur pentru voi!Judy,cu rabdarea treci si marea!
Astept cu nerabdare poze de la petrecere!

fedora spunea...

Wow, this cake looks fantastic,with wonderful decoration and very good presentation :)
I like it!
Regards :)

Anonim spunea...

eu vreau din partea cu steagul canadei...poate se ia si la mine cetatenia :))

Anonim spunea...

Felicitari pt sotul tau, s ava bucurati de tara aia minunata, cu oameni normali si intregi la minte. Am fost in Montreal si m-a impresionat, am plins cind am plecat de acolo. E de vis. Daca nu ar fi iarna asa de lunga acolo as trai cu siguranta. Bafta si tie ca stiu ca nu-i usor la ei cu cetatenia, pina si cu viza e greu.

MIMI spunea...

felicitari pentru tort!
felicitari pentru cetatenie!

Dana C spunea...

felicitari sotului!!!imi place tare mult cum arata tortul!!!pupici:*

giovanna spunea...

felicitari pt cetatenie sotului tau.
tortul foarte frumos realizat. si cu multa semnificatie.
te pusi. distractie.

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos la toata lumea!

@cccris: montrealul are un farmec aparte..e un oras in stil european..si mie imi place acolo...dar sa sti ca si aici sunt oameni ciudati..doar ca poate in general oamenii sunt mai amabili:)eu locuiesc in ontario si iarna e cam ca si acasa....deci eu poti veni linistita sa traiesti aici:))


@fedora: thank you:)



@giovanna:merci..vine din partea ta lauda....ma simt falatata...dar are defecte..m-au invatat la curs cum trebui sa fie stelutele:de aceeasi dimensiune si sa se intrepatunda..dar cine crezi ca o avut atata rabdare sa la fac chiar la fel:)))

maria mihalache spunea...

Felicitari!Asta da realizare.
Tortul arata minunat.....si ce frumos decorat.
O seara buna!

Agenda di Nico spunea...

Felicitari pentru cetatenie !
Tortul este superb ...ai fantasie nu gluma ...brava!

Anonim spunea...

Fantastica questa torta,adoro la bandiera del Canada!!!;-)
Bacioni...:-**

Le Blog Piquant spunea...

Arata super! Felicitari :D

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos..sunteti foarte dragute cu mine:))

@honey! grazie cara mia ,bacioni anche a te:))

furnicuta boscodina spunea...

felicitari sotului pentru cetatienie! numai lucruri bune sa va aduca !

Ai observat? A venit Toamna, afara ,in blogosfera si mai ales in Dulcea Romanie.Si nu asa cu traista goala ci cu o noua provocare " nuci si usturoi" :)Te astept sa ni te alaturi :)

Giulia Pignatelli spunea...

ma che bella torta!!!

Lissa's Cakes spunea...

..cu mare intarziere ,felicitari si din partea mea.
Tortul e minunat.

Sarea in bucate spunea...

@boscodina: multumesc frumos pentru urari si pentru invitatie la provocare:))


@giulia: grazie:))


@lissa: merci frumos lissa!esti o draguta!

Dia spunea...

arta, ce mai....FELICITARI! eu sunt mic copil pe langa tine:)