14.10.2010

PAINE/HOMEMADE BREAD/PANE FATTO IN CASA



AZI VREME URATA SI PLOIOASA...DIN ACEASTA PRICINA AM AVUT O STARE DE MOLESEALA.
SOTUL MEU SCUMP A UITAT SA CUMPERE PAINE IN DRUM SPRE CASA...ASA CA, M-AM PUS PE TREABA SI AM FRAMANTAT UNA:))
AM FACUT-O DINTR-UN KG DE FAINA ALBA SUPERIOARA,2 PLICULETE DE DROJDIE, 4 LINGURI DE ULEI,2 LINGURI DE ZAHAR SI 2 DE SARE..APA CAT CUPRINDE....SI PRIVITI CE PAINE FRUMOSA MI-A IESIT:))
DAR AM MAI FACUT CEVA....NISTE GOGOSI PUFOASE..PE CARE NU VI LE ARAT AZI..DECAT MAINE,POATE...MA MAI GANDESC:)))

10 comentarii:

fedora spunea...

Wonderful bread! Bravo!

Maria spunea...

I adore home made bread! Yours looks amazing!

giovanna spunea...

mmmm... sanatooooooss.... asa da

Sarea in bucate spunea...

@fedora and maria: thank you:)

@giovanna: e ar fi trebuit s-o fac neagra sa fie si mai sanatoasa,dar doar mie imi place painea neagra:)

Concurs Invisible spunea...

Te asteptam sa intri si tu in concursul nostru unde poti castiga premii in bani!

ophelia1983 spunea...

acelasi lucru l-am patit si eu ! am uitat sa luam paine, si mi s-a parut mai usor sa fac in casa, decat sa mai ies la piata!!!...cand a auzit, sor-mea a izbucnit in ras!

Petite Foury spunea...

Nimic nu se compara cu painea facuta in casa...iar mirosul este DEMENTIAL!
La gogosi ma inscriu si eu!!! Iar daca sunt si cu telemea, m-ai omorat definitiv! Un weekend minunat cu vreme frumoasa va doresc!

Sarea in bucate spunea...

@petite foury:sper sa am azi timp si sa-i postez..dar sunt gogosi simpli dulci:))

diana spunea...

Cum ai făcut ”fața” pîinii?
Cred că ai presărat făină.
Dar am mai citit că se udă cu apă, după ce s-a copt pe jumătate, deși eu pină acum nu am procedat așa. Mi-a ieșit o dată o piine simplă, fără ouă, foarte bună, după ce am uns suprafața cu puțin ulei.

Sarea in bucate spunea...

da,ai dreptate, am pus faina cand i-am dat forma rotunda.. ma gandesc ca exista anumite metode ...dar la cat de des fac eu paine....eu zic ca si asa simple is super bune:)fara sa-mi bat capul cu metoda cea mai buna:))