10.10.2010

TORT CURCAN/TURKEY CAKE/TORTA TACCHINO






CUM IN CANADA SARBATORIM ZIUA RECUNOSTINTEI...AM ZIS SA MA PREZINT AZI LA PRIETENII NOSTRI CU UN "CURCAN" MAI HAIOS ,CARE FACE PROPAGANDA IN A FI MANCATA CARNEA DE PORC SI NU CEA DE CURCAN:)
IDEEA AM GASIT-O PE NET..MI-A PLACUT SI UITE CE MI-A IESIT...MIE IMI PLACE,SPER SA VA PLACA SI VOUA SI SPER SA PLACA SI PRIETENILOR NOSTRI!
TORTUL ESTE DIN PISCOTURI, MOUSSE DE CIOCOLATA SI MOUSSE DE PIERSICI:)
SCUZATI SPATELE TORTULUI DAR DIN LIPSA DE FONDANT AM LASAT SA SE VADA CARTONUL PE CARE AM FORMAT COADA....:((ASTA E.....

26 de comentarii:

Momo spunea...

superb ti-a iesit,cita munca ai investit in el!culori frumoase si el este absolut hazliu!

Sarea in bucate spunea...

MERCI MULT ALISON:)MA FACI SA ROSESC:)

Carmen spunea...

E total!!!...dar cita rabdare ai avut !!!Felicitari,nu cred ca e cineva caruia sa nu-i placa!!!
Happy Thanksgiving Day!xxx

Ana spunea...

E atat de simpatic curcanul!!!
Super idee! Cu siguranta ca le-ai oferit prietenilor un curcan de neuitat!

giovanna spunea...

suuuuuuupeeeeeeeeeeeeeeerb fataaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!! misto rau de tot. iar executia la fel de aplaudat precum tortul in sine. bravo felicitari. super haios, culori superbe, realizare perfecta, scuzam spatele, in afara de spate un A+. iau eu de Xmas voi stuff unul adevarat enorm, care tocmai l-am congelat. soory for him, dar I do not eat pork:)

Lira spunea...

cel mai tare tort ever! felicitari just me... super arataaaa... cine are talent, are! :)

Bianca spunea...

Haha...interesanta idee!! oricum ti-a iesit super si sigur bun la gust.

Petite Foury spunea...

E cel mai criminal tort care l-am vazut pana in prezent, datorita mutritei (i-ai surprins super ochisorii), dar mai ales mesajul :-)))) L-ai lucrat la mare arta! Felicitari!
Tu, am un curcanel in frigider...deci...nici ca o sa-l mai gatesc...Pupici si o seara faina!

Anonim spunea...

bravo! e haios foc. imbraca cartonul in hirtie colorata sau folie de aluminiu

Anca (tort.personalizat) spunea...

Foarte tare! Deci n-am cuvinte!!!
Imi plac culorile, imi place ca e simpatic... si imi place "propaganda" :))

Postolache Violeta spunea...

Woooow! Super tare, asa tort mai rar !

Anca spunea...

:0 SUPER TREABA AI FACUT SI ARATA ASA DE CUTE ;)
da la tine deja a veni Thanksgiving -ul ?nui in Noembrie ???

geta spunea...

atat e de dragut!nu o sa va fie mila sa-l mancati?felicitari pentru munca depusa!

Elena Toma spunea...

Arata superb, iar culorile, asa cum s-a remarcat deja, sunt deosebite. Mi se pare expresiv, amuzant, maiestru executat si cu mesaj. Felicitari! Ai toata admiratia mea mentru reusita si imaginatie. Eu, de altfel, va admir pe voi care sunteti in stare de asa realizari, decoratii si idei, dar si de muuuulta rabdare si tenacitate pentru aceste torturi splendide.

Sarea in bucate spunea...

doamnelor va multumesc din suflet pentru comentariile frumose...ma simt flatata! ideea am luat-o de pe net...deci nu-i imaginatia mea...da, spatele ia ramas asa urat....next time nu voi mai face asemeni greseli:) a placut la chef la toata lumea,s-au distrat!

@anca: da, la noi in canada se sabatoreste acum ziua recunostintei..stiu in sua e deabia luna viitoare:))


va pup pe toata lumea si mii de multumiri..:))

Mariana spunea...

Absolut frumos si de bun gust!
Bravo!

sara & Miki spunea...

Foarte haios... genial. Felicitari, pup.

pansy spunea...

tare simpatic curcanul tau ! esti mo maiastra,drept care niste premii te asteapta la mine pe blog

Sarea in bucate spunea...

multumesc frumos:)

pansy merci de premii!

pansy spunea...

am uitat sa-ti urez happy thanksgiving day !

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Sarea in bucate spunea...

merci pansy:)

maria mihalache spunea...

EX-CE-LENT...............totul minunat............felicitari!

Mimosa Café spunea...

looking so cute and yummy. best wishes.

Sarea in bucate spunea...

merci frumos maria!daca era si la gust mai bun un pic(nu ca ar fi fost rau,,,)era perfect:)))

Sarea in bucate spunea...

thank you mimosa cafe:)