01.04.2010

OUA VOPSITE/DYED EGGS/UOVA DIPINTE


AZI AM VOPSIT 5 OUA, EU LE VROAIM ROSII DAR AU IESIT ROZ:))
DIN PACATE ANUL ACESTA VOI FI DOAR EU SI FIUL MEU ACASA, SOTUL FIIND PLECAT DEJA DE CEVA VREME IN ALTA REGIUNE LA MUNCA SI DIN PACATE NU POATE VENI DE PASTI ACASA.
LASA, SA NE DEA DUMNEZEU SANATATE, SI MAI ALES LUI CA MUNCESTE MULT PENTRU BINELE ACESTEI FAMILII.
DIN ACESTE MOTIVE NU VOI PREGATI NU- STIU -CE DE MANCARE, CEVA PUTIN, SA SIMTIM CA ESTE SARBATOARE SI SA-L RUGAM PE BUNUL DUMNEZEU SA NE TINA IN PACE.

VA DORESC UN PASTE FERICIT, ALATURI DE CEI DRAGI!

CU DRAG, JUST ME!

15 comentarii:

Evelina spunea...

Va doresc o Sarbatoare frumoasa si bogata chiar daca sunteti doar voi amandoi acasa.
Felicitarea este la...
http://lagospodinaevelina.blogspot.com/
sau la...
http://evelina1704.blogspot.com/
vreau sa fac ceva ,dar nu intotdeauna imi iese...vom vedea,acum mi-a vfenit ideea separarii bucatariei...
Cu drag si sinceritate
Evelina

maria mihalache spunea...

Paste fericit cu sanatate si liniste sufleteasca!

Alexa spunea...

Sa ai un "Paste fericit", pace si lumina in suflet.

Niko spunea...

Miha, poate va reuniti de Craciun.

Sa va dea Dumnezeu multa sanatate si bucurie!
Paste fericit!

Judy (Erzsébet Iudith Fat) spunea...

Frumoase tare ouale!!!!
Sa va dea Dumnezeu pace si Bucurie!!!
Paste Fericit!

Micul spunea...

Dumnezeu sa va binecuvanteze si sa va apere de toate relele stiute si nestiute.

Sa aveti parte de sanatate si de mult bine.
Paste fericit!

Dana Mariette spunea...

Fie ca Sfanta Sarbatoare a Invierii sa-ti aduca
cele 4 taine divine: incredere, lumina, iubire, speranta.
Clipe de neuitat alaturi de cei dragi si multe realizari!

Roz_bonbon spunea...

Iti doresc tie si familiei tale Sarbatori Pascale Fericite si Frumoase. Sa va aduca iepurasul tot ce va doriti!

Sarea in bucate spunea...

VA MULTUMESC FRUMOS TUTUROR PENTRU URARILE FRUMOASE SI VA DORESC SI EU SARBATORI FERICITE!PUP :)

Lia spunea...

Sarbatori frumoase si linistite.
Pace si liniste,bucurii si speranta.

MihaeRa spunea...

Un Paste Fericit si sa va ajute Dumnezeu sa vi se reintregeasca familia cat mai curand!!!

Bianca spunea...

Paste fericit draga mea.
Ti-au iesit foarte frumoase ouale, esti tare la moda cu rozul tau:))
te pup si ne auzim

fimere spunea...

une très belle photo tes œufs sont magnifiques
joyeuses paques

Sarea in bucate spunea...

Miha si Bianca va multumesc!
Thank you Fimere!:))

Agenda di Nico spunea...

Paste Fericit!
Invierea Domnului sa va binecuvanteze ,sanatate si belsug!