30.04.2010

IAHNIE DE FASOLE CU CIOLAN AFUMAT


INGREDIENTE:

1 CONSERVA FASOLE BOABE(ALBE)

1 CIOLAN ,MAI MIC, AFUMAT

1 MORCOVEL

1 CEAPA

1 LINGURA CONCENTRAT DE ROSII

2 LINGURI SMANTANA(OPTIONAL)

SARE, PIPER, VEGETA

FOI DE DAFIN



PREPARARE:

SE CURATA CEAPA SI MORVOVUL . CEAPA SE TOACA MARUNT, IAR MORCOVUL SE DA PE RAZATOAREA MARE.

CIOLANUL SE SPALA SI SE DEZOSEAZA, APOI SE TAIE BUCATELE MAI MICI.

INTR-O OALA AM PUS PUTIN ULEI, CEAPA, MORCOVUL SI CIOLANUL.

LE-AM CALIT CATEVA MINUTE, AM PUS 1 CANA DE APA SI CONCENTRATUL DE ROSII, FOI DE DAFIN SI AM LASAT SA FIARBA 10-15 MINUTE, CAT SA FIE FIERT MORCOVUL.

AM ADAUGAT SI FASOLEA DIN CONSERVA , AM PUS CONDIMENTE SI AM LASAT SA DEA UN CLOCOT.

DUPA CE AM STINS FOCUL, AM PUS SI 2 LINGURI DE SMANTANA.



POFTA BUNA!


Trimiteți un comentariu