30.04.2010

IAHNIE DE FASOLE CU CIOLAN AFUMAT


INGREDIENTE:

1 CONSERVA FASOLE BOABE(ALBE)

1 CIOLAN ,MAI MIC, AFUMAT

1 MORCOVEL

1 CEAPA

1 LINGURA CONCENTRAT DE ROSII

2 LINGURI SMANTANA(OPTIONAL)

SARE, PIPER, VEGETA

FOI DE DAFIN



PREPARARE:

SE CURATA CEAPA SI MORVOVUL . CEAPA SE TOACA MARUNT, IAR MORCOVUL SE DA PE RAZATOAREA MARE.

CIOLANUL SE SPALA SI SE DEZOSEAZA, APOI SE TAIE BUCATELE MAI MICI.

INTR-O OALA AM PUS PUTIN ULEI, CEAPA, MORCOVUL SI CIOLANUL.

LE-AM CALIT CATEVA MINUTE, AM PUS 1 CANA DE APA SI CONCENTRATUL DE ROSII, FOI DE DAFIN SI AM LASAT SA FIARBA 10-15 MINUTE, CAT SA FIE FIERT MORCOVUL.

AM ADAUGAT SI FASOLEA DIN CONSERVA , AM PUS CONDIMENTE SI AM LASAT SA DEA UN CLOCOT.

DUPA CE AM STINS FOCUL, AM PUS SI 2 LINGURI DE SMANTANA.



POFTA BUNA!


7 comentarii:

Bianca spunea...

Mmmm ce buna e mancarica asta.....
In Canada este ciolan afumat? Are acelasi gust ca la noi?
1 mai muncitoresc frumos sa aveti:))

Sarea in bucate spunea...

da se gaseste...si da este la fel ca si la noi super bun!cam la orice supermarket am vazut!

Pecados da mesa spunea...

Olá;
Hummmmm esplêndido!
Belo e delicia!
Vou seguir seu blog.
Vem me seguir no BRAZIL!
Beijo!
www.pecadosdamesa.com.br

sarah spunea...

yummy.pontul cu smantana nu l-am stiut.il voi proba cu siguranta.pupici

Tasha spunea...

Asta am facut eu ieri...:))

Tasha spunea...

Aaaa!! am uitat sa-ti spun sa nu uiti sa mananci azi mici si sa bei bere,de dragul traditiei de odinioara! pupicei satmareni!

Anonim spunea...

que rico parece, es igual al locro. Me encanta tu pagina