15.04.2010

MANCARE DE DOVLECEI/ZUCCHINI



NU MAI FACUSEM DE CEVA VREME DOVLECEI....ASA CA IERI LE-A VENIT RANDUL:)
I-AM FACUT SCAZUTI SI I-AM SERVIT CU CARNE DE PORC SI CARNATI:)

INGREDIENTE:
PUTIN ULEI DE MASLINE
3 DOVLECEI MICI
1 CEAPA
1 ARDEI GRAS ROSU
PUTINA APA
2-3 LINGURITE CONCENTRAT DE ROSII
SARE, PIPER, VEGETA
MARAR SAU PATRUNJEL

PREPARARE:
AM CURATAT CEAPA SI AM DAT-O PE RAZATOAREA MICA. ARDEIUL GRAS L-AM TAIAT MARUNT, IAR DOVLECEII I-AM CURATAT DE COAJA SI SPALAT, DUPA CARE I-AM DAT PE RAZATOAREA MARE.
LE-AM PUS PE TOATE INTR-O CRATITA CU PUTIN ULEI DE MASLINE SI LE-AM CALIT CATEVA MINUTE , DUPA CARE AM PUS PUTINA APA, CONCENTRAT DE ROSII SI AM LASAT LA FOC MIC SA MAI FIARBA PRET DE CATEVA MINUTE.
LA SFARSIT AM PUS MARAR VERDE TOCAT, SARE ,PIPER SI VEGETA DUPA GUST.



POFTA BUNA!

8 comentarii:

Elena Toma spunea...

Just me, seamana cu o zacusca mancarica ta. Trebuie sa fie foarte gustoasa! Te invit la cules de premii noi... Oferta este facuta cu mare placere.

Sarea in bucate spunea...

da, pot zice ca seamana..la gust nu:))dar e buna, si usoara fara atatea grasimi si calorii:))
am sa trec, merci frumos te pup!

fimere spunea...

ça sent très bon les bonnes saveur, qui se dégagent de ce plat
bonne soirée

Bianca spunea...

Pare buna .....dar cam fara carne:) Nu?:))

Sarea in bucate spunea...

la ce te referi bianca? ca nu merge servita cu carne langa? e ok sa stii, sunt tot legume in fond , carnea merge cu legume.....dar am zis sa pun si carnea sa se papa, era ramasa de la barbeque... mie m-a placut..:))

thank you fimere:)

Federica Simoni spunea...

ciao!!!! che buono questo piatto!! sempre super bravissima! baci!

pansy spunea...

buni dovleceii !si merg cu carne !

Olgutza spunea...

Pe mine dovlecei nu ma innebunesc, dar tocanita ta e tare apetisanta ;)
Felicitari!!