02.04.2010

MARSHMALLOW FONDANT FIGURINE


AM PRECIZAT CAND AM POSTAT RETETA DE MARSHMALLOW FONDANT CA VOI MODELA CEVA PENTRU UN MIC TORTULET SI UITE CE MI-A IESIT:
UN IEPURILA:))



UN PUISOR:))



UN MORCOVEL:))




FLORI, FACUTE DIN "GUM PASTE"




DE PUISOR SI FLORI NU SUNT FOARTE MULTUMITA....
AM SA FAC TORTUL IN SEARA ACEASTA SI MAINE AM SA-L DECOREZ...SPER SA IASA CEVA DRAGUT!

NU SUNT GREU DE FACUT.
PENTRU PUISOR AM COLORAT PUTIN FONDANT GALBEN, AM FORMAT 2 BILE, UNA MAI MICA PENTRU CAP SI UNA PUTIN MAI MARE PENTRU CORP.
PENTRU ARIPIOARE LA FEL, FORMATI 2 BILUTE MICI DE ACEESI MARIME SI INCERCATI SA LE MODELATI INCAT SA IASA CA SI O ARIPIOARA.
INTRE CAP SI CORP AM PUS O SCOBITOARE .
PENTRU PICIOARE AM RULAT 2 SULURI MICI, PORTOCALII, IAR LA UN CAPAT LE-AM CURBAT SI APLATIZAT, DUPA CARE AM TAIAT CU FOAFECA DE 2 ORI...
PT CIOC LA FEL SE FACE O BILUTA MICA MICA, APOI I SE DA FORMA UNUI CON, IAR PARTEA LATA SE LIPESTE DE PUISOR , DUPA CARE AM CIUPIT CU FOARFECA DIN VARF SA ARATE CA SI UN CIOCULET DESCHIS.
PENTRU A LIPI ARIPILE DE CORP SE PUNE PUTINA APA CU PENSULA PE LOCUL UNDE VREM SA LE LIPIM.SE PROCEDEAZA LA FEL PENTRU TOT CE VREM SA ATASAM, CAP, URECHI...
I-AM PUS SI UN TRANDAFIRAS MIC PE CAP.
OCHII I-AM PICTAT CU NEGRU, SI AM CAM MAZGALIT:))

PENTRU IEPURILA:
M-AM INSPIRAT DUPA O POZA GASITA PE UN SITE:WWW.CAKECENTRAL.COM
O BILA PT CAP, UNA MAI MARE PENTRU CORP.
PT CAP SE DECUPEAZA 2 CERCULETE MICI, EU LE-AM DECUPAT CU UN VARF DE SPRITAT IN FORMA DE CERC .SE LIPESC CERCULETELE UNA LANGA CEALALTA.SUB SE INCEARCA SA SE MODELEZE 2 DINTI.DEASUPRA SE FACE O BILUTA MICA, ROSIE, ROZ...PE POST DE NAS.
URECHILE LE-AM MODELAT CU MANA, AM FACUT 2 GAURI MICI UNDE AM VRUT SA LE PUN SI AM PUS PUTINA APA IN GAURA , DUPA CARE AM LIPIT URECHILE, APASAND USOR SA INTRE PUTIN DIN URECHE IN GAURICA FORMATA.
CORPULUI I-AM DAT O FORMA MAI OVALA, AM PUS O SCOBITOARE SI APOI AM PUS SI CAPUL.
LABUTELE AM INCERCAT SA LE MODELEZ CA IN MODELUL, DUPA CARE MA GHIDAM.
SE VEDE IN POZA CA MA AJUT DE NISTE CUTIUTE CU COLORANT SA-I SUSTIN POZITIA MAINILOR SI A URECHILOR, PANA SE INTARESTE.



O ZI BUNA!
Trimiteți un comentariu