02.04.2010

MARSHMALLOW FONDANT FIGURINE


AM PRECIZAT CAND AM POSTAT RETETA DE MARSHMALLOW FONDANT CA VOI MODELA CEVA PENTRU UN MIC TORTULET SI UITE CE MI-A IESIT:
UN IEPURILA:))



UN PUISOR:))



UN MORCOVEL:))




FLORI, FACUTE DIN "GUM PASTE"




DE PUISOR SI FLORI NU SUNT FOARTE MULTUMITA....
AM SA FAC TORTUL IN SEARA ACEASTA SI MAINE AM SA-L DECOREZ...SPER SA IASA CEVA DRAGUT!

NU SUNT GREU DE FACUT.
PENTRU PUISOR AM COLORAT PUTIN FONDANT GALBEN, AM FORMAT 2 BILE, UNA MAI MICA PENTRU CAP SI UNA PUTIN MAI MARE PENTRU CORP.
PENTRU ARIPIOARE LA FEL, FORMATI 2 BILUTE MICI DE ACEESI MARIME SI INCERCATI SA LE MODELATI INCAT SA IASA CA SI O ARIPIOARA.
INTRE CAP SI CORP AM PUS O SCOBITOARE .
PENTRU PICIOARE AM RULAT 2 SULURI MICI, PORTOCALII, IAR LA UN CAPAT LE-AM CURBAT SI APLATIZAT, DUPA CARE AM TAIAT CU FOAFECA DE 2 ORI...
PT CIOC LA FEL SE FACE O BILUTA MICA MICA, APOI I SE DA FORMA UNUI CON, IAR PARTEA LATA SE LIPESTE DE PUISOR , DUPA CARE AM CIUPIT CU FOARFECA DIN VARF SA ARATE CA SI UN CIOCULET DESCHIS.
PENTRU A LIPI ARIPILE DE CORP SE PUNE PUTINA APA CU PENSULA PE LOCUL UNDE VREM SA LE LIPIM.SE PROCEDEAZA LA FEL PENTRU TOT CE VREM SA ATASAM, CAP, URECHI...
I-AM PUS SI UN TRANDAFIRAS MIC PE CAP.
OCHII I-AM PICTAT CU NEGRU, SI AM CAM MAZGALIT:))

PENTRU IEPURILA:
M-AM INSPIRAT DUPA O POZA GASITA PE UN SITE:WWW.CAKECENTRAL.COM
O BILA PT CAP, UNA MAI MARE PENTRU CORP.
PT CAP SE DECUPEAZA 2 CERCULETE MICI, EU LE-AM DECUPAT CU UN VARF DE SPRITAT IN FORMA DE CERC .SE LIPESC CERCULETELE UNA LANGA CEALALTA.SUB SE INCEARCA SA SE MODELEZE 2 DINTI.DEASUPRA SE FACE O BILUTA MICA, ROSIE, ROZ...PE POST DE NAS.
URECHILE LE-AM MODELAT CU MANA, AM FACUT 2 GAURI MICI UNDE AM VRUT SA LE PUN SI AM PUS PUTINA APA IN GAURA , DUPA CARE AM LIPIT URECHILE, APASAND USOR SA INTRE PUTIN DIN URECHE IN GAURICA FORMATA.
CORPULUI I-AM DAT O FORMA MAI OVALA, AM PUS O SCOBITOARE SI APOI AM PUS SI CAPUL.
LABUTELE AM INCERCAT SA LE MODELEZ CA IN MODELUL, DUPA CARE MA GHIDAM.
SE VEDE IN POZA CA MA AJUT DE NISTE CUTIUTE CU COLORANT SA-I SUSTIN POZITIA MAINILOR SI A URECHILOR, PANA SE INTARESTE.



O ZI BUNA!

20 de comentarii:

Bianca spunea...

Foarte frumose ti-au iesit. Florile nu atat de bine dar data viitoare vor arata si mai bine nu?
Iepurila si puiul imi plac...imi place floarea puiului de la cap:)
haha..frumaose.
Apropo ce e ala MARSHMALLOW ?:)) ca la noi nu cred ca se gaseste asa ceva.
A..odata am incercat sa fac si eu pasta de zahar...si in reteta scria ca trebuie pus 500 g zahar pudra si daca mai trebuie se mai pune ....pana cand nu se mai lipeste pe degete. Si mie cum mi se tot lipea am ajuns sa pun in jur de 2 kg zahar pudra (noroc ca aveam masina la indemana si tot macinam:) Stiu ca e de ras dar asta am patit eu cu pasta de zahar. Si parca mi-e frica sa ma apuc din nou de alta ca deh:)). Plus ca nu am mana pt decorat. Dar intr-o zi...ma incumet si eu si ma apuc de modelat..sau daca nu o pun pe fica-mea ca oricum ii place sa modeleze din plastelina:)
Pup,..si nu rade prea tare de mine:)

Sarea in bucate spunea...

daca zici ca il faceai in casa, asta e problema, trebuie sa folosesti zahar pudra gata cumparat, contine ceva , cred ca amidon . pai sincer marshmallow astea , si eu am auzit de ele aici:))nici nu stiu cum sa le explic, is usoare, pufoase, dulci, albe...poate ai vazut in filemele americane ca ei isi pun pe un bat ceva alb si-l tin la foc sa se topeasca un pic....deci te-am lamurit ioc...dar nu stiu cum sa le explic:)))
nu rad de tine....data viitoare incearca cu cel cumparat, si cred ca se gasesc si la noi, am vazut pe blogul teodorei(teo;s kitchen) ca si ea a facut fondant din asta si zicea parca si magazinele la care se gasesc:)
nu cred ca vor ajunge pe tort florile, trebuia sa fie margarete, dar am pus un pic de galben, apoi rosu, nu-mi placeau si le-am acoperit cu mov:))))dar si esecurile trebuie aratate, nu?:)

te pup! sper ca te-am lamurit!
aa.. scrie pe google marshmallow, si da clic pe imagini(images) si o sa-ti dea poze cu ele, macar sa le vezi cum is, poate asa te mai lamuresti:)))

Bianca spunea...

Gata..m-am lamurit cu marshmallow ala...sunt ca niste bomboane gumate.
Cred ca se gasesc si la noi in pungi de haribo...ca si haribo...eu asa am impresia dupa cum am vazut cum arata.
lasa mai ca sunt bune si florile asa cum sunt..intr-adevar culoarea e ciudata dar in rest arata bine.
next time...:)

diamond spunea...

hei, da ce frumos ti-au iesit!:D

Paste Fericit!Sarbatori Fericite!

Unknown spunea...

Uau, ce superbe sunt! Nu stiam de unde sa iau marshmallows in Sibiu dar chiar ieri am vazut la Kaufland. Chiar vreau sa cumpar pentru torul lui iubi.:)))))))))))

Reka spunea...

felicitari pentru figurine, tri-au iesit foarte bine. astept sa vad si tortul :-)))). Paste fericit!!!! Hristos a inviat !!!!

Mariana spunea...

Sarbatori Pascale in pace si multa " Lumina" !

Monica spunea...

PASTE FERICIT!

sarah spunea...

esti foarte talentata.mie personal imi plac florile.probabil pentru ca sunt eu inebunita dupa culorile inchise si inedite :)))
de iepurila si puiut nici nu mai zic,arata super.sarbatori fericite si pupicei

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos pentru complimente si urari ! va doresc si eu Paste Fericit!

Evelina spunea...

Paste fericit !
Iar pentru clipele frumoase cand ai poposit la mine pe blog...as vrea sa te premiez acum in prag de mare sarbatoare...vrei????
Cu prietenie si drag
Evelina

giovanna spunea...

super frumoase figurinele tale.
astept sa iti vad tortul.
iti doresc un paste fericit. te pup

Elena Toma spunea...

Doamne, ce minunatii ai facut! Un Paste fericit! Multa iubire, lumina, impacare, bunatate si ganduri bune de aceste sarbatori!

alialexa2006 spunea...

foarte frumoase...Paste fericit...pupici

Alexandrina spunea...

Sarbatori cu bine!
Hristos a Inviat!

pansy spunea...

Hristos a inviat ! un premiu te asteapta la mine pe blog !il meriti !

coco spunea...

cu ce se da luciu la flori,frunze?

Sarea in bucate spunea...

cu aburi, daca ai un aparat care da aburi, gen ala cu care faci hainele. se da putin cu aburi, astfel se topeste surplusul de zahar pudra si da si luciu:)

corina spunea...

superbe figurinele ti-au iesit super bafta in continoare.cu ce poti colora fondantu ?

Sarea in bucate spunea...

Corina , colorezi fondantul cu colorant alimentar:)