14.04.2010

CIORBA DE SALATA/LETTUCE SOUP/ZUPPA DI LATTUGA


CIORBITA ACEASTA IMI PLACE MULT, INCA A MEA PARCA NU E ASA DE BUNA CA SI CEA FACUTA DE MAMA SAU BUNICA, DAR MA STRADUI.AM VAZUT PE NET RETETE IN CARE SE FOLOSEA LAPTE, TIN MINTE CA MAMA CATEODATA FOLOSEA "JINTUIALA" :)))
DE OBICEI FAC PUTINA CIORBITA, ASA CAT SA-MI AJUNGA 3 ZILE.

INGREDIENTE:
1 SALATA
CATEVA BUCATELE DE SUNCULITA AFUMATA
500 GR SMANTANA
1 GALBENUS DE OU
SARE SI VEGETA
4-5 CATEI DE USTUROI PISATI
2 LINGURI DE OTET
APA


PREPARARE:
SALATA SE SPALA BINE FRUNZA CU FRUNZA SI SE RUPE BUCATI MAI MICI.
INTR-O OALA AM PUS SUNCULITA LA CALIT, DUPA CARE AM PUS APA, SA AJUNGA PUTIN PESTE JUMATATEA OALEI ,IAR CAND A INCEPUT SA FIARBA AM ADAUGAT SI SALATA.
INTRE TIMP AM AMESTECAT SMANTANA CU GALBENUSUL SI CATEII DE USTUOI PISATI,IAR DUPA CATEVA MINUTE IN CARE SALATA A FIERT, AM LUAT CIORBA DE PE FOC SI AM ADAUGAT SMANATANA.
MIE MI S-A CAM STRANS UN PIC SMANTANA, CE SA FACI SE MAI INTAMPLA.
AM POTRIVIT DE SARE SI VEGETA, AM PUS 2 LINGURI DE OTET SI AM LASAT SA MAI DEA UN CLOCOT.



POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu