21.04.2010

CHEESECAKE CU FRUCTE DE PADURE SI CIOCOLATA/BERRIES AND CHOCOLATE CHEESECAKE/CHEESECAKE CON FRUTTI DI BOSCO E CIOCCOLATO





AM PROMIS CA REVIN CU O RETETA DE CHEESECAKE SUPER BUNA.
RETETA AM LUAT-O DE PE WWW.BBCGOODFOOD.COM
AM MODIFICAT-O PUTIN,IN SENSUL CA IN RETETA SE FOLOSEA DOAR ZMEURA, EU AVAND FRUCTE DE PADURE CONGELATE, AM PUS DE LA MINE UN PLIC DE GELATINA, SA FIU SIGURA CA SE VA INTARI SI PUTIN MAI MULT ZAHAR DECAT ERA IN RETETA.

II DEDIC ACEST CHEESECAKE GIOVANNEI , CAREIA II MULTUMESC INCA O DATA:))

INGREDIENTE:

PENTRU CRUSTA(BAZA):
180 GR BISCUITI DIGESTIVI
75 GR UNT

PENTRU CREMA:
100 GR CIOCOLATA CU LAPTE
300 GR CREMA DE BRANZA
200 ML FRISCA LICHIDA
75 GR ZAHAR (EU AM PUS 100 GR)
150 GR FRUCTE DE PADURE
CIOCOLATA TOPITA PENTRU DECOR(OPTIONAL)
1 PLIC DE GELATINA(AM PUS IN PLUS FATA DE RETETA)

PREPARARE:
SE TAPETEAZA CU FOLIE ALIMENTARA O FORMA DE TORT.
AM SFARAMAT BISCUITII LA ROBOT, UNTUL L-AM TOPIT DUPA CARE L-AM PUS PESTE BISCUITI.
COMPOZITIA REZULTATA SE PUNE IN TAVA SI SE APASA BINE CU FUNDUL UNEI LINGURE.
INTR-UN BOL AM PUS CREMA DE BRANZA, FRISCA SI ZAHARUL SI LE-AM AMESTECAT CATEVA MINUTE CU MIXERUL.


AM DIZOLVAT GELATINA IN PUTINA APA FIERBINTE, AM ADAUGAT-O LA CREMA SI AM AMESTECAT BINE.
PESTE AM PUS FRUCTELE DE PADURE(DECONGELATE), SE AMESTECA, APOI TOPIM CIOCOLATA SI O PUNEM SI PE EA IN COMPOZITIE, DAR AMESTECAM DOAR PUTIN, SA NU SE INCORPOREZE FOARTE BINE INGREDIENTELE.
SE TOARMA COMPOZITIA IN FORMA DE TORT, PESTE BAZA,SE NIVELAZA SI SE DA LA RECE CATEVA ORE.


EU L-AM LASAT PESTE NOAPTE,DEOARECE LE-AM FACUT SEARA TARZIU:)

SE DECOREAZA CU CIOCOLATA TOPITA, SAU NU, SAU SE PUDREAZA ZAHAR PUDRA...CUM VA PLACE.

ESTE SUPER BUN, FOARTE RACOROS,MERG DE MINUNE COMBINATIILE ....EU AM GUSTAT O FELIE MICUTA......DIETA BAT-O VINA......DAR VA ASIGUR CA MERITA FACUT:)


POFTA BUNA!

22 de comentarii:

Unknown spunea...

Mmm...arata foarte bine!
Dar cum ai zis tu dieta nu prea da voie!
Te pup.

geta spunea...

e,asta reteta sigur o fac la sfarsit de saptamana!Te anunt!

Tasha spunea...

Te cred ca-i foarte buna,la cate bunataturi ai pus in ea...imi ploua in gura!!!!!!!!!!!!!!!
Arata nemaipomenit!

giovanna spunea...

vai ce as fi mancat si eu felia aceea... cu toata dieta. arata super bine!!!!!
te astept in tara, sa m-ai faci una:)))

Agenda di Nico spunea...

Mamma mia ...un deliciu!
De mult timp ma bate gandul sa fac si eu un cheesecake. Cred ca fac dupa reteta ta.
ciao ...o zi buna!

Sarea in bucate spunea...

multumesc fetelor! sper sa-l incercati...merita:)

Federica Simoni spunea...

mmmmmmmmm..deve essere sublime! bravissima!

Corina Ureche spunea...

vai ce-mi pace reteta, mai ales ca este fara coacere, si cred ca merge cu orice fructe, nu? Felicitari! Eu mi-am notat-o si sigur o sa o incerc

Diana spunea...

foarte bun tortul, arata delicios...felicitari

Sarea in bucate spunea...

ina draga ma gandesc ca merge mai bine in gebu asta de fructe, pune doar capsuni..cred ca se gasesc deja aacasa, sau cred ca se pote pune si fructe din compo, cirese....sa-l faci, e usor, si asta imi place si mie ca nu trebuie nimic copt:))bun bun:)

Sarea in bucate spunea...

multumesc diana, chiar e delicios si simplu de facut:)pup

Bianca spunea...

Mmm ce fain arata bunatatea ta de tort....dar ai grija cat mananci ca direct pe partea dorsala se pune:)) si se pune si pe abdonem:)) haha:))
Te pup

Gabriela spunea...

Mammamia ce bunatate de tort!arata super si tare pofticios!brava!pup!

pansy spunea...

cred ca e delicios !si poza finla e grozava !

Sarea in bucate spunea...

mi-ar fi placut sa-l pap pe tot, dar am fost cuminte si am papat ffff putin:)))trebuie sa redevin silueta:)))

fimere spunea...

belle réalisation il doit être délicieux bravo
bonne soirée

pestisorul albastru spunea...

mmmm, ce gustosenie, ma indeamna sa invat a gati deserturi :)

Nadji spunea...

Un gâteau délicieux.
J'aime beaucoup.
A bientôt.

Evelina spunea...

Bunatate !
Asta este !

Ai doua premii haioase la mine !
Te astept sa le ridici!

sarah spunea...

cred ca a fost delicios.cu fructe de padure n-am mancat niciodata dar ma incanta ideea.pupici

Micuta bucatarie spunea...

Arata delicios. Ce fel de tava de tort ai folosit? Eu am una cu diametrul de 26 cm si cred ca este cam mare pentru cantitatile astea.

Anonim spunea...

Arata delicios! Abia astept sa o incerc! Ce dimensiuni are tava de tort pe care ai folosit-o?