03.04.2010

TORTUL FINAL/ EASTER CAKE/TORTA DI PASQUA






CAM ASA MI-A IESIT TORTULETUL....PARCA NU-S FOARTE MULTUMITA DE EL.....ORICUM E FACUT DOAR PENTRU MINE SI FIUL MEU.
ESTE TORT DIPLOMAT!
AM SA FAC POZA SI CU SECTIUNEA SI AM SA REVIN!
VA PLACE? VA ROG SA-MI SPUNETI PARAREA VOASTRA SINCERA SI SA-MI DATI SUGESTII:))

35 de comentarii:

sarah spunea...

mie sincer imi place foarte mult asa ca daca tu nu esti multumita de el poti sa mi-l faci cadou ca eu sigur sunt multumita :P
lasand gluma la o parte mie mi se pare un tortulet foarte reusit.sarbatori fericite draguta.pupici

Sarea in bucate spunea...

MULTU SARAH:)..PROBLEMA MEA E CA MA UIT PREA DES LA POZE CU TORTURI FACUTE DE MAESTRII...SI NORMAL CA EU NEFIIND LA RANGUL ALA...LE VAD URATE PE ALE MELE....:))E DRAGUT, PARCA DACA MA UIT MAI DES LA EL MI SE FACE MAI DRAG:)) SPER SA FIE BUN:))PASTE FERICIT DRAGA MEA !

julia spunea...

CHRISTOS A INVIAT! multa sanatate si un PASTE FERICIT!tortul este un DELICIU,SUPERB.Felicitari!

Sarea in bucate spunea...

ADEVARAT A INVIAT! MULTUMESC JULIA, ESTI O DRAGUTA!

Unknown spunea...

Ce bine arata!Ce n-as da sa stiu si eu macar 10% din ce stii tu!
I-ti doresc un paste fericit alaturi de puiutul tau!
Pe curand!

Ana Thomas spunea...

Imi placeeeee, dupa parerea mea arata suuuuper!In primul rand, pentru ca este tort diplomat si apoi, pentru minunatiile acelea de figurine....sa stii ca esti tare talentata!
HRISTOS A INVIAT!PASTE FERICIT!
Sarbatopri cu bine, liniste si multa, multa sanatate!

LILI spunea...

Sarbatoarea Sfinta a Invierii Domnului sa va aduca sanatate,belsug si bucurii,iar lumina din noaptea sfinta sa va calauzeasca pasii pe parcursul vietii.HRISTOS A INVIAT!

Tasha spunea...

Ti-a iesit grozav!CREDE-MA!
ai maini de aur!
Un Paste binecuvantat sa ai!

Camy spunea...

arata superb!

Hristos a Inviat!

Bianca spunea...

HRISTOS A INVIAT!
Chiar asteptam sa vad tortuletul. Arata foarte bine, mie imi place. Ti-a reusit f bine.
Apropo, de la discutia noastra cu marshalow ala...fiu-meu a primit o bomboana din malow...am si fotografiat-o dar nu am unde sa sa o pun:) Dar oricum m-am prins ce e de atunci.
Te pup.
Azi suntem fara soti amandoua:)). Norocul meu e ca merg la socrii la masa:)

dana spunea...

Hristos a Inviat!
Un PASTE FERICIT alaturi de cei dragi!

Lory spunea...

Fie ca Lumina Sfântă a acestei mari sărbători să-ţi călăuzească paşii, să îţi aducă sănătate şi fericire şi să dăinuie veşnic în preajma ta! Un Paşte fericit alături de cei dragi!
HRISTOS A ÎNVIAT...!


Superb tortuletul:)
Pupice
Lory

Sarea in bucate spunea...

DANIELE,SA STI CA NU E ASA DE GREU....TREBUIE DOAR SA INCERCI, SI EU SUNT ANTITALENT LA MULTE..DAR MA PASIONEAZA CHESTIA ASTA CU TORTURILE SI MEREU CAUT PE NET INSTRUCTIUNI...DECI NU-S INVENTATE DE MINE:)

Sarea in bucate spunea...

ADEVARAT A INVIAT!ANA MULTUMESC FRUMOS!

Sarea in bucate spunea...

LILI, TASHA ,CAMY....VA UREZ UN PASTE FERICIT SI VA MULTUMESC FRUMOS:)

Sarea in bucate spunea...

BIANCA, IMI PARE RAU CA ESTI FARA SOT...OF MIE ASA DE URAT SI NU SIMT DELOC CA E SARBATOARE...CE SA FACEM ASA E CATEODATA! TE-AM PUPAT

Sarea in bucate spunea...

ADEVARAT A INVIAT, DANNA! PASTE FERICIT

Sarea in bucate spunea...

MULTUMESC LORY PENTRU FRUMOASELE URARI SI PENTRU VIZITA!
ADEVARAT A INVIAT!

Momo spunea...

tortul e minunat:tematica,culoare,realizare!felicitari!eu in veci nu as putea modela asa!
hristos a inviat si sarbatori pascale pline de lumina!

Anastasia spunea...

buna draga Just me, i-ti doresc ca sarbatorile de Pasti sa-ti aduca numai lumina in suflet, prosperitate si sanatate , sa fii fericita si Hristos a inviat :D

gaby_d spunea...

eu atat spun: este foarte frumos!!!
Hristos a inviat!

gaby's blog spunea...

Hristos a inviat!
Tortul tau e superb!
Cred ca si la gust e foarte bun!
te pup!

Poppy spunea...

Paste fericit!

Sarea in bucate spunea...

multumesc mult tuturor pentru cuvintele frumoase! multa sanatate si fericire va doresc!

Anonim spunea...

Arata tare dragut

pansy spunea...

CRISTOS A INVIAT ! SARBATORI FERICITE,IMBELSUGATE SI LUMINOASE !
e foarte simpatic tortul tau.eu nu as avea rabdare sa fac asa ceva.

Reka spunea...

Hristos a inviat! Paste fericit si implinirea tuturor dorintelor !!!!

Craita spunea...

Arata grozav!

Gospodina de Criza spunea...

Si nu mai e nevoie de sectiune! Ha,ha! DE ce? Ca sa ne faci in ciuda?

Gospodina de Criza spunea...

DE ce atata modestie?! Nu ai de ce!
Sarbatori Fericite si fii mandra de ceea ce faci! Superb! Sa-i FAC asa ceva fetitei mele....!

Elena Toma spunea...

Just Me, Hristos a inviat! Multe ganduri bune, de sanatate, toleranta si iubire trimit catre tine. Felicitari pentru aceste creatii minunate!

maria elena spunea...

Hristos a inviat!

Diana spunea...

Invierea Domnului sa va aduca armonie in casa si in gand, impacare si regasirea intelepciunii in sanul familiei. Hristos a inviat!

MIMI spunea...

ei,da ce tort frumos avem aici!superb!

Corina Ureche spunea...

vai da ii super tortul