05.04.2010

RULADA APERITIV SI 2 PREMII/APPETIZER ROLL AND 2 AWARDS/ROTOLO ANTIPASTO E 2 PREMI


PENTRU PASTI , PE LANGA CIORBITA SI FRIPTURICA AM FACUT SI ACEASTA RULADA APERITIV, FACUTA CU TORTILLA.

INGREDIENTE:
TORTILLA(EU AM FOLOSIT TORTILLA CU SPANAC)
CREMA DE BRANZA(AM FOLOSIT CREMA DE BRANZA CU VEGETALE)
SUNCA
COZI DE CEAPA TOCATE MARUNT(OPTIONAL)


PREPARARE:
SE IA O BUCATA DE TORTILA SE UNGE CU CREMA DE BRANZA, SE PRESARA COZI DE CEAPA SE PUNE SUNCA , ASA INCAT SA ACOPERIM TOATA TORTILA, PESTE IAR TORTILLA, CREMA DE BRANZA, COZI DE CEAPA, SUNCA....
AM FOLOSIT 4 TORTILLA.
APOI RULAM CU GRIJA, PUNEM RULADA IN FOLIE ALIMENTARA, STRANGEM BINE LA CAPETE, APOI O DAM LA FRIGIDER CATEVA ORE, DUPA CARE SE SCOATE SI SE TAIE RONDELE:)

PUTETI SCHIMBA INGREDINETELE DUPA PLACUL VOSTRU, PUTETI PUNE, ARDEI GRAS TAIAT MARUNT, MARAR TOCAT....DEPINDE CUM VA PLACE.
PUTETI FOLOSI TORTILLA SIMPLA(ALBA), SAU SA ALTERNATI 2 CULORI.
SIMPLU, RAPID SI GUSTOS.


ACUM PREMIILE PROMISE, 2 LA NUMAR:
UNUL DIN PARTEA EVELINEI(http://evelina1704.blogspot.com/)


ALTUL DIN PARTEA PANSELUTEI(http://panseluta-violet.blogspot.com/)


ASA CA, VA POFTESC DIN NOU SA LE LUATI, SUNT PENTRU TOATA LUMEA:))
Trimiteți un comentariu