27.02.2010

CREVETI PANE CU OREZ PRAJIT/BREADED SHRIMPS WITH FRIED RICE/GAMBERI IMPANATI CON RISO FRITTO





IERI AM INCERCAT CEVA NOU, AICI MA REFER LA OREZ PRAJIT, PE CARE PANA ACUM L-AM MANCAT DOAR IN ORAS....E O INCERCARE DESTUL DE REUSITA....S-A MANCAT ...DECI:)))
CREVETII I-AM FACUT PANE IN ALUAT.

INGREDIENTE PENTRU CREVETI PANE:
340 GR CREVETI GATITI SI CURATATI
PT ALUT AM PUS CE MI-A TRECUT PRIN CAP SI ANUME:
-2 OUA
-2 LINGURI DE MALAI
-2 LINGURI DE GRIS
-2 LINGURI DE SMANTANA
-PUTIN PRAF DE USTUROI
-SARE DUPA GUST
-PUTIN LAPTE
-FAINA CAT CUPRINDE(sa fie un alut mai grosut)
-1 LINGURITA PRAF DE COPT

SE AMESTECA BINE TOATE INGREDIENTELE, APOI SE DAU PRIN ACEST ALUAT CREVETII SI SE PUN LA PRAJIT IN ULEI.


INGREDIENTE PENTRU OREZ PRAJIT:
1 CANITA DE OREZ+3 CANI DE APA SE PUN A FIERT CAM 15-20 DE MINUTE
LEGUME, EU AM AVUT LEGUME CONGELATE PE CARE LE-AM TAIAT MARUNT
1 CEAPA MAI MICA
PUTIN ULEI
2 OUA
SOS DE SOIA

DUPA CUM AM SPUS OREZUL SE PUNE LA FIERT.AM CITIT CA AR FI PREFERABIL SA SE FIARBA SI SA SE LASE PANA A 2-A ZI, DAR EU NU AM FACUT ASA, SI POATE SI DE ACEEA MI-A IESIT MAI LIPICIOS, SAU POATE L-AM FIERT PREA MULT.ORICUM E BINE SA FIE RACIT COMPLET.
INTR-O TIGAIE AM PUS CEAPA SI LEGUMELE LA CALIT IN PUTIN ULEI(EU CEAPA AM DAT-O PE RAZATOAREA MICA), IAR DUPA ADAUGAM 2 OUA BATUTE, AMESTECAM BINE SI LASAM 2-3 MINUTE.
LA SFARSIT SE ADAUGA OREZUL FIERT SI SOSUL DE SOIA, CRED CA AM PUS 1/2 CANITA, SE AMESTECA MEREU SI SE MAI LASA CATEVA MINUTE.
PENTRU OREZUL PRAJIT M-AM INSPIRAT DE PE NET, AM CITIT MAI MULTE RETETE, SE ASEAMANA CU CE AM FACUT EU....PUTETI DA SI VOI UN SEARCH SA GASITI RETETA POTRIVITA VOUA.
POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu