14.02.2010

MAMALIGA CU BRANZA/POLENTA WITH CHEESE/POLENTA CON FORMAGGIO




AM SA REVIN CU RETETA!

ASA , DECI SI PRIN URMARE, AZI 16 FEB 2010, REVIN CU RETETA LA MAMALIGA.....DESI NU CRED CA ESTE NEVOIE.
CANTITATI EXACTE NU AM, VA ZIC IN MARE CUM FAC EU.
PREPAR O MAMALIGUTA , IN FUNCTIE DE CATE PERSOANE VA MANCA DIN EA, EU O PREFER MAI MOALE...SI O FIERB CAM 30 DE MINUTE.
APOI INTR-UN VAS PUN PUTIN UNT, MAMALIGA, CASCAVAL, IAR PUTIN UNT, MAMALIGA , CASCAVAL SI DEASUPRA MAMALIGA.
O INTRODUC LA CUPTOR CAM 30 DE MINUTE SI GATA MAMALIGUTA.
LANGA AM PRAJIT SI PUTIN CARNAT DE CASA .
MAMALIGA O SERVIM CU SMANTANA.


POFTA BUNA!

7 comentarii:

Bianca spunea...

Yamy...ce bine arata...asa faceam si eu...un strat de mamaliga, unul cu branza, iar mamaliga, iar branza si pus la cuptor pentru vreo 40 minute. Un deliciu.... cu smantana deasupra Acum, din economie de timp..fac mamaliga si pun branza deasupra si gata:)

Federica Simoni spunea...

buonissima!! filante e gustosa!! bravissima! ciaoooooooooooo

Elena Toma spunea...

Pana la aceasta dieta, in care nu pot combina mamaliga cu proteine, faceam si eu ceva asemanator: mamaliga moale pusa in tava, strat de branzeturi sarate, restul de mamaliga si deasupra cuiburi facute cu un polonic de supa in care spargeam cate un ou. Apoi readeam branza deasupra si la cuptor cu ea. Cand se consuma, calda, puneam si smantana deasupra. Asa am pus kg astea pe mine si acum ma chinui sa le dau jos!
Dar arata demential si este buna... polenta ta. Felicitari!

Anonim spunea...

...vai mie, ce e aici..imi e foameeeeeeee :) fain blogul tau!!!

http://dorsidor.weblog.ro/

fimere spunea...

c'est très appétissant, je suis tentée
bonne journée

Damiana spunea...

Una goduria!Quel formaggio che fil è una vera tentazione!

Sarea in bucate spunea...

va multumesc de vizita si de aprecieri! pup!