01.02.2010

TOCANA DIN CARNE DE PUI


PRINTRE ALTE STRESURI ...MA REFER AICI LA MUTAT SI LA NEBUNIA CE MA ASTEAPTA LA CASA...ADICA ,CA INCA NU AM O BUCATARIE:))AM MAI GATIT SI EU CATE CEVA...FARA PREA MULT CHEF...CA NU MAI VREAU SA FAC NIMIC:)))
CE SA FACEM O SA TREACA SI MUTATUL SI SANTIERUL SI APOI O SA MA PLICTISESC, DE ATATA CURATENIE:)))))
DECI,ZILELE TRECUTE AM FACUT O TOCANA DIN PULPE SI ARIPI DE PUI.

INGREDIENTE:
5 PULPE DE PUI
6 ARIPI DE PUI
O CEAPA
PUTIN ULEI
O LINGURA DE FAINA
PUTIN LAPTE
200 GR SMANTANA
PATRUNJEL VERDE TOCAT
COMDIMENTE:SARE, PIPER, PAPRIKA, VEGETA

PREPARARE:
AM PUS CEAPA LA CALIT IN PUTIN ULEI, APOI AM ADAUGAT SI CARNEA PE CARE INITIAL AM PRESARAT SARE , PIPER SI PAPRIKA, SI AM LASAT-O UN PIC LA RUMENIT, DUPA CARE AM ADAUGAT APA CAT SA ACOPERE CARNEA, AM PUS VEGETA SI AM LASAT LA FOC MOALE PANA CARNEA S-A FIERT.
AM AMESTECAT O LINGURA DE FAINA CU PUTIN LAPTE SI CU SMANTANA, AM LUAT TOCANA DE PE FOC, AM PUS AMESTECUL DE FAINA-LAPTE-SMANTANA SI AM AMESTECAT BINE, DUPA CARE AM DAT IAR PE FOC CAT SA DEA UN CLOCOT.
SE GUSTA , SE POTRIVESTE DE SARE SI SE ADAUGA PATRUNJEL VERDE TOCAT.
SE SERVESTE CU PAINE SAU CU MAMALIGA:)

POFTA BUNA!
Trimiteți un comentariu