13.02.2010

CLATITE/ROMANIAN PANCAKES/CREPES



CU DULCELE STAM LA FEL, NU PREA IL MAI FAC, MAI MULT CUMPARAM DE POFTA, DAR AZI IMI ERA DOR SA FAC CEVA DULCE ASA CA AM ALES BANALELE CALTITE....DAR CARE SUNT FOARTE BUNE, NOUA NE PLAC:)))

INGREDIENTE:
EU FOLOSESC TOTUL LA OCHI:)
LAPTE
2-3 OUA
ZAHAR DUPA GUST
UN VARF DE CUTIT DE PRAF DE COPT
AROME:AM PUS ROM SI ESENTA DE LAMAIE
FAINA CAT CUPRINDE, ADICA EU LE SIMT LA MANA , ALUATUL SA NU FIE NICI PREA GROS NICI PREA SUBTIRE...:))DA CRED CA TOATA LUMEA STIE SA FACA CLATITE SI NU PREA CRED CA SE UITA CINEVA DUPA RETETA.

AMESTECATI INGREDIENTELE FOARTE BINE , DUPA CARE SE COC INTR-O TIGAIE UNSA MEREU CU PUTIN ULEI.PENTRU O CLATITA EU FOLOSESC UN POLONIC DE COMPOZITIE SI FOLOSESC TIGAIE MAI MARE, IMI PLAC SA FIE SUBTIRI.

DUPA CE TERMINATI DE COPT CLATITELE LE UMPLETI DUPA PREFERINTA:DULCEATA, SOS DE CIOCOLATA, MIERE, BUDINCA, URDA, ZAHAR TOS.......SAU LE PAPATI SIMPLE.
NOI LE-AM PAPAT CU MIERE SI DULCEATA DE CIRESE.


POFTA BUNA!
V-AM PUS SI 2 POZE FACUTE DIN GEAMUL CASEI MELE...IMI PLACEA CUM FULGUIESTE AFARA:))

10 comentarii:

Nina spunea...

Bianca, Happy Valentine's Day!XO

Bianca spunea...

Eu ma gandeam sa fac un tort de clatite pentru azi dar m-am razgandit si am facut un cremes:) Am fost pe aceeasi idee cu clatitele:))

Luciana spunea...

Complimentele sun foarte bull...sărut...Luciana

Sarea in bucate spunea...

happy valentine's day si tie Nina,sa-ti fie viata plina de iubire!te-am pupat!


Bianca:si eu as da clatitele pentru cremes....dar mai tre sa astepte:))

LUCIANA:grazie per la tua visita,mi puoi scrivermi in italiano, capisco e anche parlo un po:))baci

fimere spunea...

des pancakes très irrésistibles et surement délicieux
bonne soirée

Nadji spunea...

je ne connaissais pas les crêpes roumaines.
Elles semblent très bonnes.
A bientôt.

Sarea in bucate spunea...

Merci de visiter mon blog! Joyeuse Saint-Valentin!

Adriana spunea...

Foarte bine arata clatitele!Mie de exemplu nu imi iese aluatul bun intotdeauna...se intareste f repede.Daca m-ai putea ajuta cu un sfat as ramane recunoscatoare:)Felicitari pentru toate retetele!

Sarea in bucate spunea...

adriana draga si mie a 2 zi clatitele sunt mai uscacioase, trebuie papate atunci cand sunt facute. poti incerca sa le faci cu apa minerala, ies mai pufoase, sau poti pune putin ulei in compozitie.
bunica mea punea putina drojdie si parca asa erau mai moi...eu deobicei le fac din lapte, oua, zahar si faina, putin praf de copt...dar nu fac multe cam in jur de 10-12 si asa stiu ca se mananca toate in scurt timp:)))
oare te-am ajutat?

Adriana spunea...

multumesc pentru sfat!o sa incerc data viitoare sa pun putin ulei in compozitie sau praf de copt si iti spun cum mi-au iesit:).