20.02.2010

MINCIUNELE


EU LE MAI STIU SUB DENUMIREA DE CIUREGHE....:)
SUNT SIMPLU DE FACUT , LE-AM FACUT DE MULTE ORI, BUNICA MEA MI LE FACEA SI EA ..BUNE RAU.
DE DATA ACEASTA NU MI-AU IESIT ASA DE BUNE, DE VINA FIIND ARAGAZUL, CEVA NU FUNCTIONEAZA BINE ,CA IMI IA MULT SA SE PRAJEASCA CEVA, CHIAR DACA DAU FOCUL LA MAXIM...IN FINE DE ACUM STIU SA MA ABTIN SI SA FAC DECAT STRICTUL NECASAR ,PANA INTRAM IN NORMAL:)), DAR CE SA FAC DACA POFTA ESTE MARE SI DORUL DE A FACE CEVA BUN SI MAI MARE:))))

EU NU MASUR CANTITATILE, LE FAC LA OCHI SI ALUATUL IL SIMT LA MANA.

INGREDIENTE:
FAINA
2-3 OUA
ZAHAR DUPA GUST
ROM,VANILE, SCORTISOARA SAU CE POFTITI VOI
AM PUS SMANTANA CAT CUPRINDE, DE OBICEI LE FAC CU IAURT , DAR NU AM AVUT :(
O LINGURITA PRAF DE COPT.

AM FRAMANTAT UN ALUT DIN INGREDIENTELE DE MAI SUS, NU FOARTE TARE, DAR NU TREBUIE SA SE LIPEASCA DE MANA.
SE INTINDE O FOAIE MAI GROSUTA , TAIEM FASII, APOI FIECARE FASIE IN ROMBURI, IAR FIECARE ROMB IL CRESTAM LA MIJLOC SI LE RASUCIM.
SE PRAJESC IN ULEI INCIS ,DUPA CARE LE SCOATEM PE UN SERVETE ABSORBANT.
DUPA CE S-AU RACIT LE PUDRAM CU ZAHAR.



POFTA BUNA~!
Trimiteți un comentariu