20.02.2010

MINCIUNELE


EU LE MAI STIU SUB DENUMIREA DE CIUREGHE....:)
SUNT SIMPLU DE FACUT , LE-AM FACUT DE MULTE ORI, BUNICA MEA MI LE FACEA SI EA ..BUNE RAU.
DE DATA ACEASTA NU MI-AU IESIT ASA DE BUNE, DE VINA FIIND ARAGAZUL, CEVA NU FUNCTIONEAZA BINE ,CA IMI IA MULT SA SE PRAJEASCA CEVA, CHIAR DACA DAU FOCUL LA MAXIM...IN FINE DE ACUM STIU SA MA ABTIN SI SA FAC DECAT STRICTUL NECASAR ,PANA INTRAM IN NORMAL:)), DAR CE SA FAC DACA POFTA ESTE MARE SI DORUL DE A FACE CEVA BUN SI MAI MARE:))))

EU NU MASUR CANTITATILE, LE FAC LA OCHI SI ALUATUL IL SIMT LA MANA.

INGREDIENTE:
FAINA
2-3 OUA
ZAHAR DUPA GUST
ROM,VANILE, SCORTISOARA SAU CE POFTITI VOI
AM PUS SMANTANA CAT CUPRINDE, DE OBICEI LE FAC CU IAURT , DAR NU AM AVUT :(
O LINGURITA PRAF DE COPT.

AM FRAMANTAT UN ALUT DIN INGREDIENTELE DE MAI SUS, NU FOARTE TARE, DAR NU TREBUIE SA SE LIPEASCA DE MANA.
SE INTINDE O FOAIE MAI GROSUTA , TAIEM FASII, APOI FIECARE FASIE IN ROMBURI, IAR FIECARE ROMB IL CRESTAM LA MIJLOC SI LE RASUCIM.
SE PRAJESC IN ULEI INCIS ,DUPA CARE LE SCOATEM PE UN SERVETE ABSORBANT.
DUPA CE S-AU RACIT LE PUDRAM CU ZAHAR.



POFTA BUNA~!

17 comentarii:

Nina spunea...

Hello Bianca, stiam ca esti o mare mincatoare de "MINCIUNELE"...hahaha... ce aiurea suna nu? Ok, am venit sa te felicit pentru aceste gustarici dulci, tot cu gindul la bunica mea care le facea ca nimeni altcineva;
have a nice weekend! pup

Sarea in bucate spunea...

funny mesajul tau|! multumesc Nina pentru vizita! ai mare drepatate , unele chestii facute de bunicele noastre nu le putem reproduce...eu chiar ma gandeam sa-mi fac un cuptor in curte sa pot face renumitele "palanete" pe vatra ale bunicii:)))haha.....mai ramane de vazut! te pup!

Nina spunea...

Bianca, de ce nu? daca ai spatiu in curte de ce nu si cuptor??? Succes si cit mai multe retete alfresco!
Bianca draga, am observat ca tu nu-mi follow noua adresa de blog.
Unfollow pe cea veche si follow back pe asta noua:
ninasrecipes4u.blogspot.com
Merci, merci...pup

Primii pasi in bucatarie spunea...

superbe aceste minciunele...imi place tare mult sa le mananc....de facut insa nu am facut niciodata:)o las pe soacra mea sa faca asta ca ei ii place mai mult si oricum nu cred ca as reusi sa le fac asa bune...ale tale arata nemaipomenit...mi-ai cam facut pofta...Felicitari si pt blog!

Unknown spunea...

Asa le spune si buna mea, asa le spun si eu. Sunt absolut dementiale la gust. Imi amintsc de copilaria mea.

Federica Simoni spunea...

complimenti!! sono irresistibili!!! bravissima!!! buona domenica!! baci!

Micul spunea...

Foarte, foarte bune, nu le-am facut demult, iar ale tale arata asa de apetisant.
Iti multumesc pentru vizita si-ti doresc in continuare numai bine.

fimere spunea...

I have an award for you on my blog, come and take it
see you

giovanna spunea...

hey, chiar acum doua saptamani am mancat si noi. le0au facut ai mei. sunt tare bune. in copilarie mancam multeeeeeee.
acum ne mai ingrijim linia:)

giovanna spunea...

yes!!!!!!!
in sfarsit am reusit s apostez un comentariu!!! yupiiii

Sarea in bucate spunea...

da, inca un dulce care aduce aminte de copilarie la multa lume!va multumesc fetelor pentru vizita!


federica:grazie:))baci:
fimere:i will take it, and thank you so much !

Ana Thomas spunea...

Hmmm, cum stii tu sa ne aduci "gustul copilariei" din nou...
Chiar acum o sa fac si eu...suntem invitati la niste prieteni la o masa de peste....stiu ca le voi face o mare bucurie cu niste "minciunele"!
Multzam fain de idee!Excelent!

Bianca spunea...

Scoruse se mai numesc pe aici sau scoverji :) Nu am fost niciodata amatoare de ele cu toate ca si bunica mea facea :) Dar facea si gogosi(cum le spune ea bufle) cu zahar praf deasupra si alea erau bestiale.:)
Pofta buna la ele

Damiana spunea...

Mamma mia tutto ciò che è fritto è buonissimo,sembrano un pò le nostre chiacchiere di carnevale.Baci Damiana!

Sarea in bucate spunea...

credo che le vostre sono un puo piu sottile di mie"minciunele", in italiano possono essere tradutte "piccole bugie" .
ciao~

Anonim spunea...

Poate esti data viitoare mai concreta in ceea ce priveste cantitatile.Sint si persoane care citesc bloguri tocmai ptr.a se informa.
Multumesc si succes in continuare.

Sarea in bucate spunea...

anonim, la maj retetelor zic eu ca am dat cantitati destul de concrete. la minciunele nu am masurat in viata mea nimic, puneam faina in castron...bla, bla, dar daca reteta mea te nemultumeste sunt pe net alte retete care au cantitati exacte.....eu asa am invata de la bunica, de la mama si nu le-am vazut niciodata masurand cantitatile:)) sorry!
eu nu scriu o carte de bucate, impartasesc ceea ce si cum fac eu la mine in bucatarie...deci pot placea sau nu...in momentul cand ma voi decide sa scriu o carte de bucate am sa dau gramaje:)) o zi buna!