01.02.2010

GRIS CU LAPTE/WHITE CORN MEAL PUDDING TOPPED WITH CARAMEL SAUCE OR CHERRY JAM/BUDINO DI SEMOLINO CON CARAMELLO O CON CONFETTURA DI CILIEGIE




AZI MI S-A FACUT POFTA DE CEVA DULCE...AM PUS MANA PE GRIS SI LAPTE SI AM TRECUT LA TREABA!
INGREDIENTE:
2 CANI DE LAPTE
ZAHAR DUPA GUST
GRIS

PREPARARE:


INTR-UN VAS SE PUNE LAPTELE LA FIERT, SE INDULCESTE, IAR CAND INCEPE SE FIARBA SE ADAUGA GRISUL.EU AM PUS LA OCHI, POATE AM PUS IN JUR DE JUMA' DE CANA.
SE LASA SA FIARBA 5-10 MINUTE ,AMESTECAND MEREU SA NU SE PRINDA DE FUNDUL OALEI.
L-AM IMPARTIT IN 3 CASTROANE SI L-AM LASAT SA SE RACEASCA.

INTRE TIMP AM PREGATIT UN SOS CARAMEL : AM PUS LA TOPIT 4 LINGURI DE ZAHAR, IAR DUPA CE S-A FACUT AURIU, L-AM LUAT DE PE FOC SI AM ADAUGAT PUTIN UNT, AM AMESTECAT BINE SI AM PUS SI 2-3 LINGURI DE APA. SE MAI LASA SA DEA UN CLOCOT.


AVEAM IN FRIGIDER SI DULCEATA DE CIRESE ASA CA AM SERVIT SI CU SOS SI CU DULCEATA.
ESTE BUN.....PARCA CU DULCEATA ESTE MAI BUN, EA FIIND ACRISOARA.....DAR NICI CU CARAMEL NU ESTE RAU:))BUN BUN....CEVA IEFTIN SI RAPID SI IN ACELASI TIMP SI GUSTOS:))VA LAS SI PE VOI SA-L INCERCATI,DESI CRED CA TOATA LUMEA IL CUNOASTE, DOAR AM CRESCUT CU EL:))

POFTA BUNA
Trimiteți un comentariu