01.02.2010

GRIS CU LAPTE/WHITE CORN MEAL PUDDING TOPPED WITH CARAMEL SAUCE OR CHERRY JAM/BUDINO DI SEMOLINO CON CARAMELLO O CON CONFETTURA DI CILIEGIE




AZI MI S-A FACUT POFTA DE CEVA DULCE...AM PUS MANA PE GRIS SI LAPTE SI AM TRECUT LA TREABA!
INGREDIENTE:
2 CANI DE LAPTE
ZAHAR DUPA GUST
GRIS

PREPARARE:


INTR-UN VAS SE PUNE LAPTELE LA FIERT, SE INDULCESTE, IAR CAND INCEPE SE FIARBA SE ADAUGA GRISUL.EU AM PUS LA OCHI, POATE AM PUS IN JUR DE JUMA' DE CANA.
SE LASA SA FIARBA 5-10 MINUTE ,AMESTECAND MEREU SA NU SE PRINDA DE FUNDUL OALEI.
L-AM IMPARTIT IN 3 CASTROANE SI L-AM LASAT SA SE RACEASCA.

INTRE TIMP AM PREGATIT UN SOS CARAMEL : AM PUS LA TOPIT 4 LINGURI DE ZAHAR, IAR DUPA CE S-A FACUT AURIU, L-AM LUAT DE PE FOC SI AM ADAUGAT PUTIN UNT, AM AMESTECAT BINE SI AM PUS SI 2-3 LINGURI DE APA. SE MAI LASA SA DEA UN CLOCOT.


AVEAM IN FRIGIDER SI DULCEATA DE CIRESE ASA CA AM SERVIT SI CU SOS SI CU DULCEATA.
ESTE BUN.....PARCA CU DULCEATA ESTE MAI BUN, EA FIIND ACRISOARA.....DAR NICI CU CARAMEL NU ESTE RAU:))BUN BUN....CEVA IEFTIN SI RAPID SI IN ACELASI TIMP SI GUSTOS:))VA LAS SI PE VOI SA-L INCERCATI,DESI CRED CA TOATA LUMEA IL CUNOASTE, DOAR AM CRESCUT CU EL:))

POFTA BUNA

10 comentarii:

maria mihalache spunea...

Imi aduce aminte de copilarie cand imi face mama ............dar mi-ai dat o idee, sa ii spun mamei sa imi faca ..........poate asa ma simt din nou copil!!!!!!!
Bun,bun.
Pe curand!

Federica Simoni spunea...

wow che delizia!!! ma sei davvero brava!! complimenti!

Sarea in bucate spunea...

Maria,si eu as pune-o pe mama sa-mi faca dar este departe:)) cred ca la toata lumea ii aduce aminte de copilarie!

grazie Federica.....sei molto gentile! baci!

Bianca spunea...

Daaa, am crescut cu el, doar ca mie imi placea nici atunci si nici acum :))
Fica-mea mergea la gradi si deabia astepta sa ii dea gris :)
Ca sa vezi.
Poti face si orez cu lapte...si bagi piersici in el..sau caise confiate. E bun...dar nu si pentru mine:))
Trebuie sa le fac odata si la ai mei...chiar daca eu nu mananc. Asa e frumos nu?:))
Pupici.

Sarea in bucate spunea...

Buna Bianca! La fel este si fiul meu. il scuipa....dar mie daca imi place...il pap eu:)))Mie orezul cu lapte nu-mi prea place....stii cum e gusturile nu se discuta:))Pup

Nadji spunea...

Voilà un dessert qui me plait beaucoup.
A bientôt.

fimere spunea...

une belle gourmandise ça a l'air délicieux joli blog
bonne soirée

Tasha spunea...

N-am mai facut demult gris cu lapte,bine ca mi-ai adus aminte,azi asta o sa fac .

Anca spunea...

buna
da este ff bun sa sti trebuie sal faci si nui asa de greu dar cere timp :))
multumesc pentru vizita :)
si tu ai acice o gramada de meniuri delicioase

maria mihalache spunea...

BUNA,
TI-AM LASAT UN PREMIU LA MINE PE BLOG.........SPER SA-TI PLACA.
O ZI BUNA!