04.01.2011

LA MULTI ANI 2011!!!

In primul rand multumesc tuturor celor care mi-au lasat urari ....nu am avut timp sa trec pe la fiecare in parte si sa multumec.
2 sper ca toata lumea a avut sarbatori frumoase si doresc la toata lumea un an nou bun plin cu bucurii:) V-am urmarit pe fiecare..am vazut ce bunatati ati pregatit:)
Mi-a fost dor sa postez ceva, dar cum eu de Craciun am fost musafir....nu am pregatit nimic, ne-am facut bagajele si am plecat 5 zile la o veche si buna prietena din Chicago, pe care nu o vazusem de 7 ani ....cu care am copilarit si care isi duce aminte cum mama imi facea baie ,eu bebe fiind, ea avand vreo 3 anisori:)
Of cum trec anii, dar ma bucur ca am o asa prietenie care dureaza de 29 de ani:) si ii doresc pe aceasta cale mult noroc si multa fericire..ma bucur ca i-am putut cunoaste fetita,care are 10 luni, pe sotul ei....si ii multumesc pentru gazduire si sa dea DOMNUL sa ne revedem curand!!

Apoi intorsi acasa,ne-am decis s-o luam iar din loc si sa petrecem Revelionul la zapada, undeva aproape de noi,asa ca pe 30 am luat-o din loc si ne-am intors doar ieri....:)nu am chef sa gatesc inca ma simt in vacanta:))
Neavand poze cu preparate culinare...v-am pus cateva poze ,primul colaj fiind de la Revelion, restul din Chicago!
Enjoy!



















6 comentarii:

Anca (tort.personalizat) spunea...

La multi ani si multa fericire si sanatate iti doresc! >:D< te pup

MONONOKE KITCHEN spunea...

La multi ani cu sanatate
si tot felul de bucate!

Prafdesare spunea...

offff ce frumos e pe acolo ma uit la poze si suspin sper sa ajungem si noi vreodata acolo e superb...la multi ani

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos, la fel va doresc si eu!!!

sper ca toata lumea sa-si vada visele indeplinite si sper ca lumea sa fie mai buna :)

giovanna spunea...

si cerul e mai frumos peste ocean:)))) bine ai revenit. un 2011 cu multa sanatate tie si familiei tale. un bebe sanatos si bun ca tine.
te pusi

Sarea in bucate spunea...

giovanna....ti se pare:)....da e frumos continetul american, iti poate oferi multe....dar zic eu ca farmecul europei e ceva special....:))merci frumos pentru urari,la fel si tie si sa ne vedem cu bine la vara:)pup