15.12.2010

BRIOSE CU MORCOV/CARROT MUFFINS


Aseara mi se facu pofta sa fac ceva bun....si am ajuns sa fac briose cu morcov....doar 3, negasind tava mea de briose, asa ca restul compozitie l-am facut in forma de tarta.
Ne-au placut...nu foarte dulci, dar ceea ce le completeaza foarte bine este glazura din crema de branza...yummy:)
Ingrediente pentru 18 briose:
- (1/2 cup)50 gr nuci prajite si taiate bucatele
- (2 cups)270 gr,sau 2-3 morcovi dati pe razatoarea mica
- 1 mar curatat de coaja si dat pe razatoare
- (2 cups)260 gr faina alba
- (1 1/4 cups) 250 gr zahar
- 3/4 lingurita bicarbonat
- 1 1/2 lingurita praf de copt
- un praf de sare
- 1 1/2 lingurita scortisoara
- 1 cup nuca de cocos
- 3 oua mari
- (3/4 cup) 180 ml ulei
- zahar vanilat


Preparare:
Intr-un bol se amesteca ingredientele uscate:faina,zaharul, nuca de cocos, praful de copt, bicarbonatul, zaharul vanilat, scortisoara ,sarea si nuca prajita si tocata marunt.
In alt bol amestecam morcovul si marul date pe razatoare cu cele 3 oua si uleiu, dupa care le adaugam la ingredientele uscate,pana se incorporeaza bine.
Compozitia se imparte in 18 parti egale, apoi o introducem la cuptorul ,preincalzit,la 180 de grade, pentru 20-25 minute,sau pana la proba scobitorii.
Ingrediente glazura:
56 gr unt nesarat
110 gr crema de branza
3 linguri zahar pudra
1/2 lingura esenta(eu am pus de rom si lamaie)
Untul si crema de branza,se mixeaza bine pana devine fina si pufoasa,apoi adaugam zaharul si esenta.
Cu acesta glazura acoperim suparafata brioselor:) o bunatate:)
Pofta Buna!

10 comentarii:

giovanna spunea...

numai bunatati ne propui in ultima vreme. imi faci o poftaa....

violette spunea...

foarte interesanta reteta...
nu am incercat niciodata prajiturile cu morcovi, dar cred ca exista un inceput pentru orice:)
cu proxima ocazie o sa o incerc si eu ca pare delicioasa!

o seara minunata!

Sarea in bucate spunea...

giovanna...profit acum....desi ar trebui sa am grija cu kg...deja am pus 15,mai am 2 luni de sarcina si dupa prima experinta in ultimile 2 ma fac cat o balena,acum sunt cat o vacuta:)))sper doar sa-mi revin apoi:)))


@violette: nici eu nu prea le-am incercat..aici sunt destul de populare...si sa sti ca sunt si bune......sa incerci,retete sunt multe! pup si merci de vizita!

maria mihalache spunea...

Imi place reteta ta si ma tenteaza sa fac si eu.Pup!

Alina spunea...

Cu totul deosebit - intr-adevar morcovii sunt ceva special pentru o prajitura, dar merita: dulce cu vitamineeee! :)

Craita spunea...

minunate!

pansy spunea...

ce frumos ti-au iesit ! n-am incercat inca prajituri cu morcov.stafeta prieteniei te asteapta la mine pe blog.

retete- ina spunea...

apetisante,combinatii interesante,da si multe vitamine

speedy70 spunea...

Bellissimi e buonissimi, copio la ricetta, grazie cara, baci!!!

Giulia Pignatelli spunea...

che buone cose fai!!!