05.12.2010

HAPPY BIRTHDAY TO ME!!!

UITE CUM A MAI TRECUT UN AN...SI AM AJUNS LA 29:)) PE 6 DECEMBRIE 1981 ,MAMA A PRIMIT IN DAR DE LA MOS NICULAE O FETITA ,DE 3,5 KG..SE PUTEA UN DAR MAI FRUMOS?
AM SARBATORIT ZIUA ACASA CU CATIVA PRIETENI,APOI SEARA AM CONTINUAT LA UN LOCAL:)
PENTRU ACASA AM PREGATIT ACEST TORT...DECORAT SIMPLU CU FLORI NATURALE, BLAT DECACAO, MOUSSE DE FRUCTE DE PADURE SI MOUSSE DE CIOCOLATA ALBA.
AM SA REVIN CU RETETA:)
























DAR, INAINTE DE TORT MI-AM SERVIT MUSAFIRII CU CATEVA APERITIVE: SALATA DE BEOUF, DIP DE SPANAC, FASOLE BATUTA, MEZELURI, BRANZETURI,SALATA CAPRESE.
FELUL PRINCIPAL A CONSTAT IN : PULPE DE PUI INVELITE IN BACON(LA CUPTOR) SI CARTORI COPTI LA CUPTOR, SOS DE MUJDEI.....:)














POFTA BUNA!






24 de comentarii:

CamiB spunea...

La multi ani, cu sanatate, bucurii si fericire.

Anca (tort.personalizat) spunea...

La multi ani! >:D< Sa ai parte doar de fericire si de sanatate! :*

Micul spunea...

La multi, multi ani fericiti si plini de bucurii.

Prafdesare spunea...

la multi ani fericiti si sanatosi...si eu vreau o bucatica de tortulet arata mmmmmmm

Bianca spunea...

La multi ani draga mea!!! Sa ai parte de tot binele din lume, sa ai parte de o nastere usoara si un bebe sanatos si frumos.
Frumos cadou a primit mama ta!!! Vezi daca a fost cuminte...:)) te-a adus pe lume pe tine.
Te pup si o zi cat mai placuta.

giovanna spunea...

La multi aniiiii!!!!!!! ce de bunatati...... super tortul. multa sanatate.

Dana2dor spunea...

La multi ani frumosi si buni, sa fii sanatoasa si iubita si fericita!!!

Unknown spunea...

la multi ani. sa fii sanatoasa si tot ce iti doresti.
foarte furmso tortul si aperitivele. musai sa revii cu reteta de tort

geta spunea...

LA MULTI ANI!Sa fii sanatoasa si fericita!O nastere usoara si un bebita sanatos tun!

retete- ina spunea...

la multi ani,foarte bun si frumos tortul

Livia spunea...

La multi ani, sa fii sanatosa!

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos...mi-ati facut ziu tare frumoasa..si eu va doresc la fiecare in parte tot binele din lume!pup

Craita spunea...

Superb tort,La multi ani!

Ana spunea...

La multi ani!!
Fie ca toate dorintele tale sa se indeplineasca!

sara & Miki spunea...

Scuze ca am ajuns mai tarziu la tine. La multi ani fericiti! Sa ti se realizeze toate visele. Am inteles bine ca-i si un bebe pe drum!!!...
Si eu si Miki te sarutam cu drag.

Sarea in bucate spunea...

merci frumos......da in februarie vine un fratior:)

Petite Foury spunea...

La Multi Ani cu multa sanatate si impliniri pe toate planurile! O nastere usoara si a BIG HUG!
P.S. Hey, avem aceeasi varsta :-)))

Miha spunea...

Minunat tort! La multi ani!

Sarea in bucate spunea...

hihihi, deci avem ceva in comun petite foury:))merci pentru urai!


multumesc frumos miha! te-am pupat!

giovanna spunea...

buuuun, buuuuun tortul tau. a mai ramas ceva din el?

Unknown spunea...

La multi ani cu intarziere iti transmit! Multa sanatate si fericire!
Pregatirile sunt absolut delicioase iar tortul e minunat!
Felicitari scumpa mea!

Sarea in bucate spunea...

GIOVANNA ..NU A RAMAS,NE-AM "CHIUNUIT" SI L-AM TERMINAT:))


MULTUMESC FRUMOS IULIA! PUPICI!

pansy spunea...

La multi ani sanatosi si bebe si el sanatos, sa te gasesca aniversarea viitoare !pupu-te !

Dee*Dydy spunea...

VAi ce bine arata:D. SAptm trecuta o fost buni al noi si tto zicea de tine ca vien Niculas si ziua ta si ne pregateam sa iti uram "La multi ani", dar ma uitat, asa ciuda mi...
Sper ca a fost delicious tortu:D arata bestial