02.12.2010

PRAJITURA DE CIOCOLATA CU BILE DE COCOS/CHOCOLATE CAKE WITH COCONUT BALLS

Am incecat si eu prajiturica asta.....dar sincer eu zic ca ar merge mai bine cu un alt fel de blat, eventual cel de brownie, sa fie un blat umed si ciocolatos...adevarul este ca eu am adaugat la blat in plus 2 albusuri, cele ramase de la bilele de cocos.....si mi-a iesit un blat pufos, dar sec:)
Retete am luat-o de pe blog-ul Isabelei:
http://dobrinisabela.blogspot.com/2010/08/prajitura-de-ciocolata-cu-bile-de.html


Ingrediente blat:

4 oua
60 gr zahar
50 gr ciocolata topita
2 linguri faina
2 linguri amidon
1 lingurita praf de copt
putina sare



Ingredinte bile de cocos:
250 gr branza de vaci(eu am avut ricotta)
50 gr nuca de cocos
50 gr zahar
2 galbenusuri
3 linguri de amidon

Pentru glazura:
ciocolata topita sau nutella




Preparare:
Mai intai facem bilele....amestecam toate ingredientele, apoi le asezam intr-o forma unsa cu unt.Eu pentru ca am folosit ricotta, am pus mai mult cocos sa se lege mai bine compozitia.
Apoi preparam si blatul:
Albusurile le batem spuma cu un praf de sare,aduagam zaharul, aboi galbenusurile unul cate unul,ciocolata topita si omogenizam bine. Adaugam si faina ,praful de copt si amidonul, apoi turnam compozitia peste bile.
Dam tava la 180 de grade ,pentru 30 de minute.
Am topit putina ciocolata si am intins-o peste prajitura inca calda.
Pofta Buna!

6 comentarii:

Bianca spunea...

Faina ti-a iesit. Si eu am salvat-o in To do list:))
Pupici

Miha spunea...

Am facut si eu prajiturica asta. Noua ne-a placut.
Eu cred ca trebuia sa pui ceva grasime ( unt sau ulei) in blat si atunci n-ar mai fi iesit uscat.
Pupici si o zi buna!

Federica Simoni spunea...

wowwwwwwwwwwwww ma è magnifica!bravissima!!!!!!!

Sarea in bucate spunea...

merci bianca!

@ miha, ai dreptate..dar eu am respectat reteta:)data viitoare o s-o fac mai altfel:)


@ federica: grazie, se molto gentile:)una buona fine di settimana:)

Maya spunea...

Ce faina idee! Multumesc!

Sarea in bucate spunea...

multu de vizita maya....ideea nu e a mea...oricum cand ai sa faci prajitura eu zic sa te joci putin cu ingredientele si blatul sa te asiguri sa iasa unul umed:)pup