20.01.2011

COTLET DE PORC UMPLUT/STUFFED PORK LOIN

Ieri seara ma gandeam ce as putea pregati azi de mancare si tot uitandu-ma prin congelator am decis sa fac cotlet de porc umplut cu carne macinata.

Ingrediente:
cotlet de porc
cane macinata-pregatita ca si pentru chiftele(in jur de 500 gr)
condimente

Preparare:
Mai intai de toate am taiat cotletul intr-o fasie si l-am batut putin, apoi l-am condimentat.
Peste el am intins carnea macinata, pe care am pregatit-o ca si cum as fi facut din ea chiftele.
Am rulat cotletul, l-am prins in scobitori, apoi l-am invelit in folie de aluminiu si l-am pus intr-un vas rezistent la foc.
In vas am pus cam un pahar de apa si putin vin alb, am intepat din loc in loc folia de aluminiu,apoi am introdus vasul la cuptor, la 200 de grade si l-am lasat in jur de 2 ore.
Am desfacut cotletul din folie si l-am mai lasat la cuptor pana s-a rumenit un pic deasupra.

L-am servit cu piure de cartofi si muraturi asortate......a fost tare gustos! Eu cred ca ar merge de minune cu ceva sos.....oricum carnea a fost frageda si avea o aroma placuta:)










Pofta Buna!