05.01.2011

OREZ CU CREVETI/RICE WITH SHRIMP/RISOTTO AI GAMBERETTI

Hellooooo! Va spuneam ca nu mi-a venit pofta de gateala, asa azi am pregatit ceva rapid,dar tare pe gustul meu!


INGREDIENTE:
1 cana de orez
1 pahar de vin alb
340 gr creveti, gata pregatiti si fierti
1 ceapa
vegeta+ apa fierbiente
un cubulet de unt
ulei de masline


PREPARARE:
In putin ulei de masline punem ceapa tocata la calit, apoi adaugam orezul, lasam 2 minute, dupa care punem vinul si lasam pana se evapora tot vinul.
Intre timp am pun cam in 2 cani de apa fierbinte putina vegeta, iar dupa ce vinul s-a evaporat am adaugat putin cate putin din acesta apa,pana orezul s-a fiert. Focul trebuie sa fie moale.
Totul dureaza in jur de 20 de minute, iar in ultimile 10 minute am adaugat si crevetii.
La sfarsit am pus un cubulet de unt , asa orezul va fi mai cremos.
Se gusta si in cazul in care mai trebuie condimente se pune..la mine a iesit perfect.
Neavand patrunjel proaspat ,am pus pun din cel uscat:)


Pofta Buna!

6 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Of , ce pofta mi-ai facut !
Si mie imi place foarte mult.

MONONOKE KITCHEN spunea...

Rapid, rapid... da' bun de tot!

violette spunea...

Tare, tare bun! vreau si euuuu:))!

geta spunea...

as servi si eu o portioara!un an nou cu bine!

Sarea in bucate spunea...

va invit la mine la o portie:))))an nou fericit la toata lumea!!

giovanna spunea...

super bun!