23.01.2011

MACAROANE CU BRANZA SI SUNCULITA/ MAC CHEESE AND HAM



Sunt multe feluri de a face macaroanele/pastele cu branza, eu am ales varianta cea mai usoara si rapida.
Ingrediente:
paste
cascaval
sunculit afumata
putin unt
sare
Preparare:
Preincalzim cuptorul la 200 de grade.
Dam pe razatoare cascavalul preferat.
Se fierb pastele, iar intre timp prajim un pic sunculita.
Pastele fierte se scurg de apa. Intr-un vas rezisten la foc ,punem putin unt, apoi un strat de paste,presaram sunculita si putina sare,cascaval si apoi mai repetem inca o data straturile, punem putin unt deasupra si dam vasul la cuptor in jur de 10 minute.
Se servesc calde:)
Pofta Buna!

5 comentarii:

Bianca spunea...

Yamy...ce reteta ffaina. Nu am facut niciodata pastele la cupor. Trebuie sa le fac si eu.
Pupici

giovanna spunea...

super bune! mi s-a facut o pofta... eu doar salate in ultima vreme tot incerc sa mai dau jos din burtica.

geta spunea...

cea mai simpla reteta si cea mai preferata de ai mei...eu o fac cu ce gasesc prin frigider,daca nu am sunculita...minunata reteta!

Sarea in bucate spunea...

de multe ori retetele simple cele mai bune...si in ultimul timp nu am chef sa fac nimic complicat....:))lenea bat-o vina:)

Agenda di Nico spunea...

Simplu si delicios...bravo!
ciao!