25.01.2011

"HASH BROWNS"

"Hash browns potatoes" sunt un preparat foarte popular in America de Nord, serviti ca si breakfast.
Prepararea lor este foarte simpla.

Ingrediente:
2 cartofi mai mari
1 ou
sare si piper


Preparare:
Curatam si spalam cartofii dupa care ii dam pe razatoarea mare. Ii punem pe un prosop curat de bucatarie dupa care ii impachetam in prosop si rasucim bine sa scoatem toata zeama din cartofi.
Ii transferam intr-un vas ,ii saram,piperam si adaugam un ou dupa care ii amestecam.



Intr-o tigaie punem putin ulei, formam gramajoare mici din carofi si le punem la prajit, iar cu o paleta ii aplatizam. Ii lasam sa se prajeasca la foc potrivit 4-5 minute pe fiecare parte.
Noi i-am servit alaturi de ochiuri.


Pofta Buna!

14 comentarii:

mirela spunea...

Sunt foarte buni,,,in copilarie ne facea bunica,dar cu cartofii fierti,,,am sa incerc si eu asa,,,,mmmmm

giovanna spunea...

mmmm cand aveam vreao 18 ani si nu mancam nimic nimic din ce facea mama, doar cartofii mei prajiti dimineata, seara si la amiazi la fel:))) mi-am facut si eu asa de la mine stiinta.... cred ca de fapt sunt o americanca nascuta in romania:))))pusi, pardon kisses:))))))

Sarea in bucate spunea...

mirela si giovanna.....ma gandesc si eu ca nu or fi inventie americana,,doar ca la ei au ajuns populari,eu sincer i-am papat prima data in state si ii vedeam pe majoritatea ca-si comandau asa ceva..pacat ca nu a stiut romanul sa-i puna in valoare::))))
concluzia:?suntem mai tari ca si americanii,doar ca suntem secretosi si nu ne dam retetele vechi:))))

Tasha spunea...

Si eu fac tot cu cartofi cruzi razuiti dar eu mai pun si putina faina sa fie drept liant pentru portiile pe care le iau cu lingura...o sa incerc si fara sa vad cum sunt...

Bianca spunea...

Mmmm ce mic dejun copios!! cand vin la tine dinasta sa imi faci:))
Si eu imi prajeam cartofi dinastia dar cantitatea era mai mare (adica cat tigaia) si era blatul pentru o pizza (puneam dupa ce s-au prajit carnati, branza si ce vroiam...)
Bun, bun si asa cum zici tu:)
pupici

Sarea in bucate spunea...

tasha: se comporta destul de bine si fara...la intors nu am avut probleme:)


bia:buna si varianta ta..si eu ma gandeam ca ar merge peste ei ceva branza! deci cand vi la mine?:)))

pansy spunea...

SI MAMA FACEA DIN ASTIA SI-I MANCAM CU SMATANA .scuze de caplock!cred ca sunt 30 de ani de cand nu am mai mancat!pupu-te JM

Carmen spunea...

Foarte faini,am sa incerc si eu!
Am un premiu pentru tine!
Iti doresc o saptamina buna,cu cit mai putina zapada!!!!xxx

geta spunea...

minunati!am incercat si eu ieri dimineata!

Sarea in bucate spunea...

merci carmen de premiu:)

geta,ma bucur ca ti-au placut:)

Virtualkid spunea...

Arata extraordinar de tentant. Mi-am amintit de felul in care gatea bunica.

Andra:D spunea...

Nu este o retata din america. O stiu de foarte mult timp... am invatat-o de la mama mea, doar ca eu pun si putina faina si vegeta in amestec... dupa cum stiu eu se numesc tocinei dar cred ca poate varia numele in functie de regiunea in care te afli. Oricum ei sunt foarte buni:D

Sarea in bucate spunea...

da, banui..doar ca eu i-am papat si aflat de ei in america:)

Anonim spunea...

I'm really enjoying the design and layout of your website.

It's a very easy on the eyes which makes it much more pleasant for
me to come here and visit more often. Did you hire out a designer to
create your theme? Excellent work!