10.01.2011

PANCAKES

Pentru aseara la cina am preparat pancakes, dupa o retata gasita aici:
http://www.greenerbiener.com/2009/01/eileens-homemade-pancakes/


INGREDIENTE:
1 1/4 cup faina
3 lingurite praf de copt
1/2 lingurita sare
1 lingura de zahar

1 ou
1 cup lapte
2 linguri ulei vegetal


PREPARARE:
Amestecati ingredientele uscate(primele 4) si separat cele umede(urmatoarele 3),apoi le amestecati toate impreuna.
Mi-au iesit 5 bucati. Se prajesc la foc mediu,iar tigaia sa fie foarte putin unsa cu ulei.
Apoi le serviti cu sosul preferat.

Noi le-am sevit cu:

-gem de zmeura si cativa fulgi de cocos


- miere de albine, sau daca aveti sirop de artar ar fi si mai bune
- nutella si fulgi de migdale




Au iesit tare bune si pufoase!
Pofta Buna!

8 comentarii:

giovanna spunea...

ce bine ca le-ai facut! vreau si eu sa le incerc odata. acum am si reteta deja incercata. multu. pusi

Sarea in bucate spunea...

:)eu le mai incercasem, dar au fost un esec, dupa alta reteta, astea au iesit bune!si imi place sa le fac "from scratch"...ca as putea sa cumpar varianta ,praf la cutie....bleahhh:))

sara & Miki spunea...

Arata apetisant... trebuie sa fie foarte bune. Pup!

felis spunea...

Am tot vazut aceste clatite mai altfel... dar nu le-am incercat niciodata...acum aflu ca exista si retete are nu ies... brrr... clar... cand voi avea timp... asta trebuie sa o incerc... Trebuie sa o salvez undeva...

Sarea in bucate spunea...

da felis...pot fi si un esec, ele trebuie sa fie pufoase ...cand am mai incercat nu prea au crescut si nu aveau nici un aspect tare placut... nu erau rele la gust, dar nici nu erau cum tre' sa fie ele!..eu cred ca in aceasta reteta praful de copt e ingredientul secret,adica multtt:))sper sa le incerci si sa-ti placa!:)

Liana10 spunea...

Foarte pufoase sunt! Nici eu nu le-am facut inca...tot am zis....notat reteta. Multumesc!

Sarea in bucate spunea...

pentru nimic liana!

garlutti spunea...

Me encantan los PANCAKES ...de cualquier forma ..son deliciosos ...BICOS MARIMI