09.01.2011

PASTE CU NUCA SI PESMET/ PASTA WITH WALNUTS SUGAR AND BREADCRUMBS/ PASTA CON NOCI, ZUCCHERO E PANGRATTATO TOSTATO





Ieri imi adusemi aminte de aceste paste pe care nu le-am mai gustat de ani...asa ca, mi-am satisfacut pofta!
Nu am cantitati exacte, toate le-am folosit la ochi si dupa gust.
INGREDIENTE:
paste
nuca macinata
pesmet rumenit amestecat cu zahar
putin unt.
PREPARARE:
Pastele se pun la fiert ,apoi scurse de apa se amesteca cu putin unt,iar peste punem nuca si pesmetul....gata:)))rapid nu?
Buneeee!!!
Pofta Buna!

9 comentarii:

mirela spunea...

MMM,CE BUNE SUNT,NICI EU NU AM MANCAT DE MULTI ANI!!!MERSI CA MI-AI AMINTIT.PUP!!

Sarea in bucate spunea...

cu mare placere:)))

Bianca spunea...

Nu am mancat niciodata pentru ca nu imi plac pastele cu nuca sau pesmet.
Dar am intrat sa te salut. Pupici.

giovanna spunea...

cum ne facea mama cand eram mici... mmmmm ....

maria mihalache spunea...

De cand nu am mai mancat........ce pofta mi-ai facut.
O seara buna!

Anca (tort.personalizat) spunea...

bune? ff bune!

Sarea in bucate spunea...

@bia: pai daca nu ai mancat niciodata, cm de sti ca n-ti plac?:))te salut si eu cu mare drag:)

@ giovanna: asa e.....uitasem de ele!!!


@maria: te poftesc pe la mine la o portie:)

retete- ina spunea...

sigur ca e bun,eu cred ca tot retetele simple sant cele mai bune

sara & Miki spunea...

Sotul meu e inebunit dupa pastele cu nuca. Pup!