16.11.2010

PASTA WITH ROSE SAUCE

Sper sa nu ma linseze vreun italian...nu m-am documentat asupra sosului rose....asa l-am numit eu...... a iesit mai roz:))
Nu am urmat nici o reteta,m-am lasat ghidata de instinct,gust si foame:),dar va zic sigur ca a iesit ceva bunnnnn, cel putin asa cred eu si fiul meu...sotul nefiind iubitor de paste nici macar nu a vrut sa guste:)
Acum sa va spun cum le-am preparat.

In putin ulei de masline am calit o ceapa, un ardei gras, apoi am adaugat suc de rosii, condimente, si anume:busuioc,oregano, sare si piper.

Am pus si pastele la fiert..sosul meu fierbea linistit cand m-am gandit, ia sa-i pun eu putina branza philadelphia si smantana sa-i mai iau din acreala.....si asa s-a transformat intr-o culoare rozulie....dar bun la gust.



Dupa ce au fiert pastele, le-am scurs de apa si le-am pus peste sos....le-am servit cu mare pofta!:)))
Sa nu ma criticati prea tare!
Apropo....Bianca uite nu am mai scris cu litere mari.....ok? :))De ce zic asta?Azi dupa o conversatie avuta cu ea, am aflat ca la felul cum scriam eu cu literele mari, ar fi ca si cum as tipa...:)))Deci am sa incerc sa nu mai tip ..eventual va strig doar titlul si restul va spun in soapta:)))
Merci Bianca!pup

6 comentarii:

Lilly spunea...

Nu cred ca te-ar linsa nimeni.Adica ceea ce ai facut tu fac si eu , mai pun si o lingurita de pesto si se cheama pasta "3 P" pomodoro, panna, pesto.

geta spunea...

vai ce bine arata!am sa incerc cu siguranta!

Bianca spunea...

Oau..faine pastele tale. Stii ce ma duc sa fac acum nu? Paste cu piept de pui:)) Asta aveam in plan cand am vazut reteta de la tine.
Uf ce bine ca nu mai strigi:))
Pupici:)

pansy spunea...

Jm premiile de toamna te asteapta !

Sarea in bucate spunea...

multumesc frumos fetelor:)

pansy merci de premii..am sa vin sa le ridic!:)

Le Blog Piquant spunea...

Yumm - arata bine! De ce sa te critice cineva? Inspiratia bate orice carte de bucate :D