16.11.2010

PASTA WITH ROSE SAUCE

Sper sa nu ma linseze vreun italian...nu m-am documentat asupra sosului rose....asa l-am numit eu...... a iesit mai roz:))
Nu am urmat nici o reteta,m-am lasat ghidata de instinct,gust si foame:),dar va zic sigur ca a iesit ceva bunnnnn, cel putin asa cred eu si fiul meu...sotul nefiind iubitor de paste nici macar nu a vrut sa guste:)
Acum sa va spun cum le-am preparat.

In putin ulei de masline am calit o ceapa, un ardei gras, apoi am adaugat suc de rosii, condimente, si anume:busuioc,oregano, sare si piper.

Am pus si pastele la fiert..sosul meu fierbea linistit cand m-am gandit, ia sa-i pun eu putina branza philadelphia si smantana sa-i mai iau din acreala.....si asa s-a transformat intr-o culoare rozulie....dar bun la gust.



Dupa ce au fiert pastele, le-am scurs de apa si le-am pus peste sos....le-am servit cu mare pofta!:)))
Sa nu ma criticati prea tare!
Apropo....Bianca uite nu am mai scris cu litere mari.....ok? :))De ce zic asta?Azi dupa o conversatie avuta cu ea, am aflat ca la felul cum scriam eu cu literele mari, ar fi ca si cum as tipa...:)))Deci am sa incerc sa nu mai tip ..eventual va strig doar titlul si restul va spun in soapta:)))
Merci Bianca!pup
Trimiteți un comentariu