05.11.2010

STRACCIATELLA

O SUPA DE ORIGINE ITALIANA , O SUPA DE PUI, DOAR CA IN LOC DE TAIETEI SUPA CONTINE ZDRENTE DE OUA. EU AM FACUT O PORTIE MICA.

INGREDIENTE:
1 PIEPT DE PUI,SAU PULPE
1 MORCOV
1 CEAPA
1 PATRUNJEL
SARE,VEGETA
4 OUA
3 LINGURI DE PARMEZAN
PATRUNJEL VERDE TOCAT.

PREPARARE:




AM PUS LA FIERT PIEPTUL DE PUI IMPREUNA CU LEGUMELE,IAR DUPA CE S-AU FIERT ,LE-AM STRECURAT.
SUPICA SE PUNE INAPOI PE FOC SA FIARBA, IAR INTRE TIMP BATEM 4 OUA IMPREUNA CU 3 LINGURI DE PARMEZAN RAS FIN.
CAND INCEPE SA FIARBA ,PUNEMA OUALE, AMESTECAM BINE CU TELUL SI LASAM CATEVA MINUTE SA FIARBA.
SE PROBEAZA DE SARE SI SE PUNE PATRUNJEL VERDE TOCAT.
ESTE FOARTE GUSTOASA SI RAPID DE FACUT!SPER S-O INCERCATI!
POFTA BUNA!

9 comentarii:

sara & Miki spunea...

O supa minunata cu aceste zdrente. Pup!

Mariana spunea...

Da,minunata supa,fac si eu!
Week-end frumos!

giovanna spunea...

toata viata am stiut ca straciatella e desert:)

Lia spunea...

Eu as manca o portie,ca tare bine
arata

maria mihalache spunea...

Nu am facut niciodata supa cu zdrente de ou dar arata asa de bine ce prezinti tu aici ca m-as invita la masa.Pup!

Sarea in bucate spunea...

va multumesc frumos....pentru cele care nu au facut-o,aveti incredere si o incercati!

@giovanna: da, exista si desert sub aceeasi denumire:)))

pansy spunea...

iaca,nici eu n-am stiut ca straciatella e o supa.mama e mare amatoare de supe asa ca sigur ca am s-o incerc.

Le Blog Piquant spunea...

Asta e una din my favourite 5-minutes meals. Asta pentru ca o fac dintr-un cub de gaina Knorr (da nesanatos, dar fff rapid), si e absolut yummy. Eu ii pun si spanac. Delicioasa!

Sarea in bucate spunea...

pansy,s-o incerci sa-mi zici daca iti place sau nu:)

ai mare dreptate "le blog piquant"..plus am vazut retete in care se folosea "brodo" de cumparat,deci oricum ar fi e o supica buna si rapida de facut!

va multumesc pentru vizita:)